Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4008
Title: Навчання іншомовного усного спілкування учнів 5-9 класів середньої школи на основі технології Едьютейнмента
Authors: Білокриницький, Микита Сергійович
Keywords: Edutainment
іншомовна комунікація
рольова гра
гра-подорож
урок-конференція
урок-диспут
веб-квест
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 63 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 56 джерел. Об’єктом дослідження є навчання учнів середньої ланки загальноосвітньої школи іншомовного усного спілкування. Предметом дослідження є особливості навчання іншомовного усного спілкування учнів 5-9 класів середньої школи на основі технології Edutainment. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та практична перевірка ефективності застосування прийомів технології едьютейнмента у 5-9 класах загальноосвітньої середньої школи. Теоретико-методологічні засади: ключові положення теорії інтерактивного навчання взагалі, та технології Edutainment, зокрема (Я. Биховський, В. Букатов, А. Єршова, С. Літвин та ін.) та вікової психології (Л. Гордон, О. Дьяконова, Л. Лепеха, Т. Михайленко та ін.). Отримані результати. Едьютейнмент – сучасна педагогічна інновація, яка ґрунтується на принципах психології навчання, ігровому форматі, візуальних матеріалах, інформаційних і комунікаційних технологіях. Метою едьютейнмента є максимальна фасілітація засвоєння знань, формування навичок і розвитку умінь учнів, організація процесу навчання з акцентом на захоплення, інтерес, емоційний взаємозв'язок між його суб'єктами і предметом навчання, високий рівень мотивації. Технологія едьютейнмента є впорядкованою сукупністю різноманітних сучасних технічних, дидактичних засобів, прийомів і взаємозалежної діяльності суб'єктів процесу навчання; характеризується керованістю, відтворюваністю, системністю. Серед розглянутих прийомів технології Edutainment були проаналізовані такі, як ігри (рольові ігри та ігри-подорожі), уроки-конференції, уроки-диспути та вебквести.
EN : The work is presented on 63 pages of printed text. The list of references includes 56 sources. The presented paper is dedicated to the analysis of such a topical problem as the usage of Edutainment technologies for teaching foreign language communication to 5-9 graded students. The object of the work can be defined as teaching foreign language communication with the help of Edutainment technology. The main aim of the paper consists in analyzing the ways and types of Edutainment technology and attempts of improving these activities if it is required. It determined the accomplishment of such objectives, as: - profound analysis and systematization of theoretical basis of Edutainment technology and its usage; - investigation and analysis of the processes of the usage of the ways and tipes of Edutainment technology. The definition of an “Edutainment technology” is offered in the work. Several types of Edutainment activities are distinguished: role-playing games, travel games, conference lessons, dispute lessons and web quests. The effectiveness of these types of activities is affirmative: they stimulate the students’ interest for learning and communicating foreign languages and also give a chance them to develop their points of view and argue it. The scientific novelty of the presented researche lies in the investigation of the ways of the Edutainment technology and the attempts of improving them, if it is required.
Description: Білокриницький М. С. Навчання іншомовного усного спілкування учнів 5-9 класів середньої школи на основі технології Едьютейнмента : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. О. Надточій. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 63 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4008
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри англійської філології та лінгводидактики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білокриницький 2020.pdfМагістерська робота1.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.