Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4015
Title: Інструменти маркетингової логістики в управлінні ТОВ «Хімрезерв»
Authors: Тур, Данил Вадимович
Keywords: маркетингова логістика
ресурсне забезпечення
логістичне управління
фінансовий стан
ефективність
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 140 с., 20 рис., 25 табл., 2 додатка, 65 джерел. Об’єктом дослідження є управління маркетинговою політикою підприємства на засадах логістичного підходу. Метою роботи є аналіз та визначення основних напрямків удосконалення управління маркетинговою політикою на засадах логістичного підходу ТОВ «Хімрезерв». Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми даної кваліфікаційної роботи обумовлена тим, що в умовах тривалої економічної кризи та погіршення умов господарської діяльності суттєво актуалізувалися проблеми формування маркетингової політики розвитку вітчизняних підприємств. Значна невизначеність середовища та обмеженість ресурсів не просто унеможливили раціональний вибір тих чи інших пріоритетів діяльності, розроблення ефективних стратегій, але й обумовили необхідність перегляду базових засад управління. Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні та методичні основи управління маркетинговою політикою підприємства на засадах логістичного підходу. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано маркетингової політики підприємства на засадах логістичного підходу та запропоновано заходи щодо удосконалення управління маркетинговою політикою на засадах логістичного підходу ТОВ «Хімрезерв» . Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані керівництвом ТОВ «Хімрезерв» в практичній діяльності і сприятимуть удосконаленню діяльності вітчизняних підприємств.
EN : Thesis for the Master’s Degree: 140 pp., 20 fig., 25 tab., 2 appendices, 65 sources. The object of the research is to manage the marketing policy of the company on the basis of logistic approach. The aim is to analyze and identify the main areas of improvement of marketing policy management on the basis of logistic approach of LLC «Chimreserv» The research methods: descriptive, comparative, analytical, tabular, graphical, balance, a method of statistical analysis, grouping and summarizing data, expert estimates. Background of this thesis is due to in the conditions of prolonged economic crisis and worsening conditions of economic activity the problems of formation of marketing policy of development of domestic enterprises were significantly actualized. The considerable uncertainty of the environment and the scarcity of resources not only made it impossible to make rational choices of particular priorities of activity, develop effective strategies, but also made it necessary to revise the basic principles of management. During the execution of the thesis, were considered the theoretical and methodical bases of management of marketing policy of the enterprise on the basis of logistic approach were considered. On the basis of theoretical material, the marketing policy of the company was analyzed on the basis of the logistic approach and measures were proposed to improve the management of marketing policy on the basis of the logistic approach of «Chimreserve-Zaporizhzhia» LLC. The specifics character of the paper consists in the fact that the results may be used in the practice of LLC ««Chimreserve-Zaporizhzhia»» and will contribute to improvement of activity of domestic enterprises.
Description: Тур Д. В. Інструменти маркетингової логістики в управлінні ТОВ «Хімрезерв» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник Л. М. Бухаріна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 140 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4015
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tur.pdfМагістерська робота1.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.