Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4071
Title: Рефреймінг як когнітивна методика подолання страху публічних виступів
Other Titles: Reframing as a Cognitive Method of Overcoming the Fear of Public Speaking
Authors: Петрова, Евеліна Олександрівна
Keywords: рефреймінг
рефреймінг змісту та контексту
шестикроковий рефреймінг
екзистенціальний страх
страх публічних виступів самопоміч
reframing
content and context reframing
six-step reframing
fear of public speech
existential fear
self - help
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 62 сторінки, 1 таблиця. Перелік посилань включає 57 джерел. Об’єкт дослідження: рефреймінг як психологічний феномен. В умовах тривалих змін, в новій соціокультурній та політичній ситуації молодь* змушена з повною відповідальністю осмислювати і здійснювати свій життєвий вибір (Одним з варіантів визначення юнацького віку виступає період від 18 років до 22 року. Багато періодизацій проводять верхню межу юності в районі 20-23 років). Як зазначає C.А. Абдулгалімова, особистість стикається із, так званою, ціннісною кризою, подолання якої ускладнюється різними страхами, а саме – екзистенціальними. Вони здатні деформувати соціальне життя молоді та впливати на її активність і розвиток в період студенства. Дещо підступною особливістю такого феномену як страх є ймовірність його присутності як на рівні свідомості, так і на рівні підсвідомості особистості, що ускладнює процес здобуття знань і набуття навичок самопрезентаціїї у форматі публічних виступів. Для юнацького періоду характерне прагнення до самореалізації; здадність до самозмін; розширення меж уяви, діапазону суджень; схильність до роздумів на тему плинності часу та смерті. Названі віково-психологічні характеристики є цільовими для нашої роботи, адже виділяють фактори та можливості подолання розвитку екзистенціальних страхів, які вважаються основою деформації процесів самопрезентації під час публічних виступів молодої людини.. Наукова новизна полягає у тому, що розроблена та впроваджена конкретна техніка подолання страхів публічних виступів шляхом рефреймінгу страхів.
EN : The work is set out on 62 pages, 1 table. The list of links includes 57 sources. Object of research: reframing as a psychological phenomenon. In conditions of long-term changes, in the new socio-cultural and political situation, young people * are forced to responsibly comprehend and implement their life choices (One of the options for determining adolescence is the period from 18 to 22 years. years). As noted by C.A. Abdulgalimov, the individual is faced with the so-called value crisis, overcoming which is complicated by various fears, namely - existential. They are able to distort the social life of young people and influence their activity and development during the student period. A somewhat insidious feature of such a phenomenon as fear is the probability of its presence both at the level of consciousness and at the level of the subconscious of the individual, which complicates the process of acquiring knowledge and skills of self-presentation in the format of public speeches. The youth period is characterized by the desire for self-realization; ability to self-change; expanding the boundaries of imagination, the range of judgments; tendency to reflect on the passage of time and death. These age-psychological characteristics are targeted for our work, because they highlight the factors and opportunities to overcome the development of existential fears, which are considered the basis of the deformation of self-presentation processes during public performances of young people .. Scientific novelty is that performances by reframing fears.
Description: Петрова Е. О. Рефреймінг як когнітивна методика подолання страху публічних виступів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Г. О. Горбань. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 62 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4071
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Петрова Евеліна .pdfМагістерська робота1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.