Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4073
Title: Психологічні особливості взаємозв’язку розвитку пам’яті та рівня стресу в підлітковому віці
Other Titles: Psychological Features of the Relationship Between Memory Development and Stress Levels in Adolescence
Authors: Сакун, Анатолій Олександрович
Keywords: пам'ять
підлітковий вік
стрес
успішність навчання
домінуючий тип запам’ятовування
розвиток пам’яті
memory
stress
learning success
dominant type of memory
memory development
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 72 сторінки, 3 таблиці, 2 малюнків. Перелік посилань включає 51 джерело. Об’єкт дослідження: пам'ять як психічний процес. Тема пам’яті завжди буде вкрай важливою, адже без здатності запам’ятовувати неможлива нормальна життєдіяльність людини, особливо необхідною вона стає в момент становлення особистості в процесі підліткових перетворень. Які є стресом для ще не зрілої психіки підлітка. А, оскільки кожному учню, виходячи з їх індивідуально-типологічних особливостей, притаманні різні типи запам’ятовування, то є вкрай доцільним врахування типів запам’ятовування в процесі навчання, диференціація навчального матеріалу та завдань на уроках згідно до домінуючих типів пам’яті у підлітковому віці, що сприятиме підвищенню рівня успішності учнів та наддасть більшої ефективності та продуктивності навчальному процесу, а це в свою чергу допоможе підліткам позбутися стресової ситуації з боку навчання. Це доволі цікава та вкрай важлива тема для вивчення.. Наукова новизна полягає в дослідженні психологічних особливостей взаємозв’язку розвитку пам’яті та рівня стресу у підлітковому віці, вплив типів пам’яті на рівень успішності у навчанні, та взаємозв’язок між стресом та успішністю у підлітковому віці.
EN : The work is set out on 72 pages, 3 tables, 2 figures. The list of links includes 51 sources. Object of research: memory as a mental process. The topic of memory will always be extremely important, because without the ability to remember the normal life of a person is impossible, it becomes especially necessary at the time of formation of personality in the process of adolescent transformation. Which are stressful for the immature psyche of a teenager. And, since each student, based on their individual typological characteristics, has different types of memorization, it is extremely appropriate to take into account the types of memorization in the learning process, differentiation of educational material and tasks in lessons according to the dominant types of memory in adolescence age, which will increase the level of student achievement and increase the efficiency and productivity of the educational process, which in turn will help adolescents to get rid of the stressful situation of learning. This is quite an interesting and extremely important topic to study. The scientific novelty is to study the psychological features of the relationship between memory development and stress levels in adolescence, the impact of memory types on academic performance, and the relationship between stress and success in adolescence.
Description: Сакун А. О. Психологічні особливості взаємозв’язку розвитку пам’яті та рівня стресу в підлітковому віці : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Т. В. Скрипаченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 72 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4073
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сакун Анатолій 9.pdfМагістерська робота1.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.