Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4107
Title: Технологія обслуговування клієнтів у туристичній агенції
Other Titles: Customer service technology in a travel agency
Authors: Кучеренко, Юлія Юріївна
Keywords: туризм
турист
туристичний оператор
туристичний агент
туристичне підприємство
культура обслуговування
технологія обслуговування
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 87 сторінок, 2 рисунки, 76 літературних джерел, 6 додатків. Мета роботи полягає у дослідженні особливостей технології обслуговування клієнтів у туристичній фірмі «Веста Тревел» . Об’єкт – діяльність туристичної фірми «Веста Тревел» із обслуговування клієнтів. Предмет – технологія обслуговування клієнтів у туристичній агенції «Веста Тревел». Методи дослідження: теоретичні: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення – для наукового обґрунтування системи управління якістю обслуговування клієнтів на підприємствах готельної індустрії; систематизація та моделювання – для визначення ефективної методики управління досліджуваною якістю; емпіричні: анкетування – для з’ясування стану досліджуваної проблеми; математичної статистики: для опрацювання отриманих експериментальних даних. Практичне значення: розробка методики щодо покращення обслуговування клієнтів у туристичній фірмі «Веста Тревел», впровадження якої в практичну діяльність туристичного підприємства сприятиме підвищенню ефективності обслуговування, що підвищить попит на продажі туристичних продуктів даного підприємства.
EN : Qualification work - 87 pages, 2 figures, 76 literature sources, 6 appendices. The purpose of the work is to study the features of customer service technology in the travel agency "Vesta Travel". The object is the activity of the travel company "Vesta Travel" on customer service. Subject - customer service technology in the travel agency "Vesta Travel". Research methods: theoretical analysis and synthesis of literary and professional scientific sources, descriptive, observations and research, questionnaires, mathematical statistics for processing the results, design, modeling. Practical significance: development of a methodology for improving customer service in the travel company "Vesta Travel", the implementation of which will help increase the efficiency of service, to increase demand for tour sales. products of this enterprise.
Description: Кучеренко Ю. Ю. Технологія обслуговування клієнтів у туристичній агенції : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Л. В. Безкоровайна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4107
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДИПЛОМ_Кучеренко ЮЮ_04_12_2020.docxМагістерська робота204.61 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.