Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4114
Title: Маркетингова стратегія розвитку закладу розміщення туристів
Other Titles: The Marketing Strategy for the Development of Tourist Accomodation
Authors: Маркова, Маргарита Леонідівна
Keywords: маркетингова стратегія
туризм
заклади розміщення
готель
стратегія розвитку
моделі маркетингової стратегії
розвиток
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 71 сторінка, 8 рисунків, 7 таблиць, 76 літературних джерел. Метою цієї роботи є визначення особливостей маркетингової стратегії розвитку закладу розміщення туристів. Відповідно до поставленої мети в роботі вирішуються такі завдання: 1. Вивчити фактори впливу на розвиток закладу розміщення туристів, методи і функції маркетингу в індустрії гостинності; 2. Проаналізувати маркетингову стратегію розвитку закладу розміщення на прикладі ТОВ «Воздвиженський», м. Київ. 3. Проаналізувати ефективність маркетингової стратегії розвитку закладу розміщення на прикладі ТОВ «Воздвиженський», м. Київ. В роботі використовувався комплекс загальнонаукових методів: описовий, порівняльний, аналітичний, – та спеціальні методи: порівняльного аналізу, статистичний, статистичного аналізу. Об'єктом дослідження є процес просування готельного продукту на ринку. Предметом дослідження є маркетингова стратегія закладу розміщення ТОВ «Воздвиженський», м. Київ. Основна частина роботи присвячена дослідженню маркетингової стратегії розвитку закладу розміщення ТОВ «Воздвиженський», м. Київ. Проаналізувана ефективність маркетингової стратегії розвитку закладу розміщення на прикладі ТОВ «Воздвиженський», м. Київ.
EN : Qualification work - 71 pages, 8 figures, 7 tables, 76 references. The purpose of this work is to determine the features of the marketing strategy for the development of tourist accommodation. In accordance with the goal in the work the following tasks are solved: 1. To study the factors influencing the development of the tourist accommodation, methods and functions of marketing in the hospitality industry; 2. To analyze the marketing strategy for the development of the accommodation facility on the example of Vozdvyzhensky LLC, Kyiv. 3. To analyze the effectiveness of the marketing strategy for the development of the accommodation institution on the example of LLC "Vozdvyzhensky", Kyiv. The work used a set of general scientific methods: descriptive, comparative, analytical - and special methods: comparative analysis, statistical, statistical analysis. The object of study is the process of promoting the hotel product on the market. The subject of the study is the marketing strategy of the accommodation institution Vozdvyzhensky LLC, Kyiv. The main part of the work is devoted to the study of the marketing strategy for the development of the accommodation facility of Vozdvyzhensky LLC, Kyiv. The effectiveness of the marketing strategy for the development of the accommodation institution on the example of Vozdvyzhensky LLC, Kyiv is analyzed.
Description: Маркова М. Л. Маркетингова стратегія розвитку закладу розміщення туристів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник А. В. Сидорук. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 71 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4114
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркова правка.docxМагістерська робота2.46 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.