Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4116
Title: Особливості організації екскурсійного обслуговування різних верств населення
Other Titles: Features of the organization of excursion service of various segments of the population
Authors: Решетняк, Валерія Валеріївна
Keywords: екскурсія
екскурсійне обслуговування
методика проведення
організація екскурсії
різні верстви населення
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота складається зі 103 сторінок, 4 таблиць, 9 рисунків, 77 літературних джерел. Об’єкт дослідження – екскурсії та екскурсійна діяльність як вид туризму. Мета роботи полягає у висвітленні особливостей екскурсійного обслуговування з різними верствами населення. Методи дослідження – теоретичний аналіз, синтез, метод конкретизації, аналіз та узагальнення літературних джерел, системний метод, метод контент-аналізу, метод математичної статистики, анкетування, картографування. Екскурсійне обслуговування є частиною комплексної туристської послуги, яку слід розглядати як результат діяльності туристських установ або підприємств по задоволенню запитів і потреб екскурсантів. У роботі з підготовки нової екскурсії можна виділити два основні напрями: • розробка нової теми екскурсії (нової взагалі або нової тільки для даної екскурсійної установи); • підготовка початківця або вже працюючого екскурсовода до проведення нової для нього, але вже раніше розробленої екскурсії, що проводиться в даній установі. Особливості сприйняття екскурсійного матеріалу кожною з різних груп вимагають внесення змін до змісту заходів, методики і техніки їх проведення, а також в їх тривалість. Розроблена екскурсія «Легенди острова Хортиця» має ряд відмінностей від турів в Запоріжжі, пропонованих фірмами для задоволення, запитів туристів з будь-яким рівнем доходів і інтересів.
EN : The qualification work of 103 pages, 4 tables, 9 figures, 77 literary sources. The object of research is excursions and sightseeing activities as a type of Tourism. The aim of the paper to highlight the features of excursion services with different segments of the population. Research methods – theoretical analysis, synthesis, concretization method, analysis and generalization of literature sources, system method, content-analysis method, mathematical statistics method, questionnaires, mapping. Excursion services are part of a comprehensive tourist service, which should be considered as the result of the activities of tourist institutions or enterprises to meet the needs and needs of tourists. There are two main areas of work on preparing a new excursion: • development of a new excursion theme (new in general or new only for this excursion institution); • preparation of a novice or already working guide for conducting a new, but previously developed excursion conducted in this institution. Features of perception of excursion material by each of the different groups require changes in the content of events, methods and techniques of their conduct, as well as in their duration. The developed tour “Legends of the Khortytsia island” has a number of differences from tours in Zaporizhzhia, offered by companies, to meet the needs of tourists with any level of income and interests.
Description: Решетняк В. В. Особливості організації екскурсійного обслуговування з різними верствами населення : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник О. Є. Конох. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 103 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4116
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Решетняк.docxМагістерська робота1.32 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.