Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4121
Title: Формування маркетингової політики курортного комплексу
Other Titles: The Formation of Resort Complex Marketing Policy
Authors: Єрмолиш, Тетяна Олександрівна
Keywords: туризм
курорт
курортний комплекс
обслуговування
маркетинг послуг
маркетингова політика
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 93 сторінки, 7 таблиць, 12 малюнків, 80 літературних посилань, 15 додатків. Метою роботи є аналіз маркетингової політики курортного комплексу. Об’єкт дослідження – процес формування маркетингової політики підприємства сфери обслуговування. Предмет дослідження – елементи комплексу маркетингу курортного підприємства «Imperial Palace Hotel & SPA». Методи дослідження. В процесі дослідження використовувалися такі загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: історико-структурний метод; метод порівняння; маркетингові методи дослідження; економічні та статистичні методи дослідження, а також метод теоретичного узагальнення. Одним із основних напрямів розвитку сучасної економіки є сфера обслуговування, що стрімко розвивається. Відповідно цьому еволюціонує й маркетинг послуг – від формування його на основі досвіду виробничих і торговельних структур до систематизації досвіду провідних туристичних підприємств, які систематично розширюють і поглиблюють асортимент послуг, урізноманітнюють процес обслуговування та вдосконалюють політику маркетингу. Зміст кваліфікаційної роботи полягає у виконанні аналізу процесу обслуговування відпочиваючих курортного комплексу, характеристиці системи маркетингових заходів комплексу і, на основі отриманої інформації, виокремленні можливих перспектив її вдосконалення.
EN : Thesis is 93 pages, 7 tables, 12 pictures, 80 references, 15 applications. The purpose of the work is to analyze the marketing policy of the resort complex. The object of research is the process of forming the marketing policy of the service enterprise. The subject of research - elements of the marketing complex of the resort company «Imperial Palace Hotel & SPA». Research methods. The following general and special research methods were used in the research process: historical-structural method; comparison method; marketing research methods; economic and statistical research methods, as well as the method of theoretical generalization. One of the main directions of development of the modern economy is the rapidly developing service sector. Accordingly, the marketing of services is evolving - from its formation on the basis of experience of production and trade structures to systematization of experience of leading tourism enterprises, which systematically expand and deepen the range of services, diversify the service process and improve marketing policy. The content of the qualification work is to analyze the process of servicing vacationers of the resort complex, the characteristics of the system of marketing activities of the complex and, based on the information received, to identify possible prospects for its improvement.
Description: Єрмолиш Т. О. Формування маркетингової політики курортного комплексу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник А. В. Сидорук. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 93 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4121
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Єрмолиш.docМагістерська робота31.58 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.