Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4162
Title: Формування навичок самостійної роботи у студентів медичних закладів освіти
Authors: Бамбизов, Леонід Михайлович
Keywords: самостійна робота
особливості підготовки студентів-медиків
специфіка самостійної роботи в медичних закладах освіти
формування навичок самостійної роботи
independent work
features of training medical students
specifics of independent work in medical educational institutions
formation of skills of independent work
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 102 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 74 джерела, з них на іноземній мові – 2. Об’єкт дослідження: самостійна робота студента як вид навчальної діяльності. Предмет дослідження: формування навичок самостійної роботи у студентів медичних закладів освіти. Мета: дослідити фактори, що впливають на формування навичок самостійної роботи у студентів медичних закладів освіти та запропонувати модель організації самостійної роботи в процесі навчання, направленої на формування професійних і особистих компетентностей. В роботі здійснено науково-теоретичний аналіз сутності самостійної роботи студентів у закладі вищої освіти; досліджено стан наукової розробленості проблеми формування навичок самостійної роботи у студентів медичних закладів освіти; виявлено специфіку підготовки майбутніх лікарів у медичних закладах освіти; досліджено особливості організації самостійної роботи студентів медичних закладів освіти; проаналізовано результати практичного дослідження формування навичок самостійної роботи у студентів медичних закладів освіти; розроблено рекомендації щодо формування навичок самостійної роботи у студентів медичних закладів освіти. Наукова новизна полягає у комплексному дослідженні самостійно роботи студента медичного закладу освіти як виду навчальної діяльності, її особливостей і специфіки.
EN : The work is presented on 102 pages of printed text. The list of references includes 74 sources, 2 of them in foreign language. The object of the study: independent work of a student as a type of educational activity. Subject of research: formation of skills of independent work at students of medical educational institutions. Objective: to investigate the factors influencing the formation of skills of independent work in students of medical educational institutions and to propose a model of organization of independent work in the learning process aimed at the formation of professional and personal competencies. The scientific-theoretical analysis of the essence of independent work of students in a higher education institution is carried out in the work; the state of scientific elaboration of the problem of formation of skills of independent work at students of medical educational institutions is investigated; the specifics of training future doctors in medical educational institutions are revealed; the peculiarities of the organization of independent work of students of medical educational institutions are investigated; the results of practical research of formation of skills of independent work at students of medical institutions of education are analyzed; developed recommendations for the formation of skills of independent work in students of medical educational institutions. Scientific novelty consists in complex research independently of work of the student of medical institution of education as a kind of educational activity, its features and specificity.
Description: Бамбизов Л. М. Формування навичок самостійної роботи у студентів медичних закладів освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 102 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4162
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bambizov.pdfМагістерська робота965.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.