Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4205
Title: Удосконалення системи маркетингових комунікацій ЗТПП
Authors: Бухаріна, Олександра Олегівна
Keywords: маркетингові комунікації
комунікаційні канали
інтеграція
маркетингова стратегія
інноваційні рішення
marketing communication
innovation solutions
communication channels
economic potential
integration
marketingstrategy
communication management
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 95 с., 29 рис., 14 табл., 3 додатки, 49 джерел. Об'єктом дослідження є Запорізька торгово-промислова палата. Мета кваліфікаційної роботи: аналіз теоретичних засад маркетингової комунікаційної діяльності та дослідження особливостей формування комплексу маркетингових комунікацій торгово-промислової палати, а також визначення способів підвищення ефективності маркетингових комунікаційних кампаній в діяльності торгово-промислової палати. Актуальність теми кваліфікаційної роботи зумовлена високим рівнем конкуренції на ринку, через яку компанії змушені ефективно використовувати маркетингові комунікації, задля підвищення рівня організації серед конкурентів. Особливо використання маркетингової комунікаційної кампанії є необхідним для неприбуткових організацій, які змушені конкурувати з приватними фірмами та компаніями. Під час виконання кваліфікаційної роботи було розглянуто теоретичні аспекти управління Запорізької торгово-промислової палати. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано існуючу маркетингову комунікаційну модель ЗТПП та її ефективність, а також запропоновано шляхи удосконалення комунікаційних каналів, а також впровадження нового інноваційного каналу комунікації для досліджуваної палати. Отримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані керівництвом Запорізької торгово-промислової палати в практичній діяльності з метою вдосконаленню логістичних процесів.
EN : Quantitative work: 95 p., 29 figures, 14 tables, 3 appendices, 49 sources. The object of the research is Zaporizka Chamber of Commerce and Industry. Meta of the qualification work: Analysis of theoretical principles of marketing communication activities and study of peculiarities of formation of the complex of marketing communication of the chamber of commerce and industry, as well as determination of ways to increase the efficiency of marketing communication campaigns in the activities of the chamber of commerce and industry. Relevance of the theme of qualification work is caused by a high level of competition in the market, through which companies are forced to effectively use marketing communication campaigns to raise the level of the organization among competitors. Especially the use of marketing communication campaigns is essential for non-profit organizations that have to compete with private firms and companies. During the performance of the qualification work the theoretical aspects of the management of the Zaporizhia Chamber of Commerce and Industry were examined. The existing marketing and communication model of ZTPP was analyzed on the basis of the theoretical material, its effectiveness, and ways to improve communication channels and implementation of new innovative communication channels for the surveyed chamber were suggested. The results obtained in the qualification work can be used by the management of the Zaporizhia Chamber of Commerce and Industry in their practical activities in order to improve logistical processes.
Description: Бухаріна О. О. Удосконалення маркетингових комунікацій ЗТПП : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. А. Онищенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 95 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4205
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Buharina.pdfМагістерська робота1.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.