Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4227
Title: Реклама в умовах диджиталізації: українські реалії
Authors: Лаковський, Костянтин Сергійович
Keywords: реклама
рекламна комунікація
діджитал-реклама
контекстна реклама
банерна реклама
реклама в месенджерах
SMM
зовнішня реклама
advertising
advertising communication
digital advertising
contextual advertising
banner advertising
messenger advertising
outdoor advertising
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Магістерська робота «Реклама в умовах діджиталізації: українські реалії» – основний текст – 106 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 105 джерел. Об’єктом дослідження є діджитал-реклама в українському медійному просторі. Предметом дослідження є здійснена за допомогою діджитал-інструментарію реклама бренду «Ашан», таргетована і контекстна реклама для музичного фестивалю «Схід-Рок», реклама в соціальних мережах бренду комп’ютерної техніки Expert PC Yelloy Clutch, рекламна кампанія бренду Ahmad Tea Ukraine «Обійми близьких – поділись теплом», діджитал-реклама інтернет-магазину Kondishop, досвід запровадження новітніх технологій рекламування компанією «Arricano». Мета дослідження: з’ясувати особливості функціонування діджитал-реклами в медійному просторі України, визначити її найбільш поширені види та специфічні риси. Методи дослідження: для з’ясування особливостей функціонування діджитал-реклами в медійному просторі України та визначення її найбільш поширених видів та специфічних рис було використано такі методи: аналіз, описовий метод, контент-аналіз, метод класифікації та узагальнення. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) розглянути особливості реклами в епоху діджиталізації; 2) опрацювати визначення реклами, релевантні для обраного предмету дослідження; 3) визначити специфіку реклами в системі інтернет; 4) дослідити визначення діджитал-реклами; 5) класифікувати види діджитал-реклами в системі інтернет; 6) проаналізувати процеси діджиталізації зовнішньої реклами в Україні. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці вітчизняних і зарубіжних дослідників. Так, розгляду проблем трансформації соціальних комунікацій в умовах цифрової економіки присвячені роботи Д. Баюри, К. Вертайм, А. Гуренко, О. Гашутіної, А. Длигача, Т. Лазоренко; дослідженню особливостей ринку рекламних послуг в Україні – праці А. Вітренко, Н. Бутенко, З. Кузнєцової, М. Лазебника, О. Мельниковича, І. Пойнти, Т. Примак, Л. Шульгіної; вивченню шляхів підвищення ефективності функціонування інтернет-реклами в Україні – розвідки Р. Бондарчука, С. Белей, М. Голованової, П. Кедіса, Л. Косухіної, В. Федоричак; визначення реклами та її класифікація представлені в роботах Ф. Джефкінса, Ф. Котлера, В. Божкової, М. Прокопенко, Т. Звягінцевої, Т. Лук’янець, Ю. Миронова, Р. Крамар, Б. Обритько, Н. Попової, Є. Ромата; дослідження специфічних рис діджитал-реклами знайшли відображення у публікаціях В. Демаєвої, С. Дороша, В. Кликова, А. Крепка, Л. Крестьянполь, К. Матвєєва, О. Невельчуг, А. Нестеренко, В. Пулі, А. Соболевського, О. Сологуба, Л. Капінуса, Є. Тришина, Ю. Урсакій, І. Фанти. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що дана робота допоможе скласти уявлення про розвиток діджиталізації в рекламній сфері, зробити підтвердження фактів використання різних видів дідждитал-реклами в практиці позиціонування українських компаній та брендів, а також підтвердити факт ефективності використання цифрових форматів реклами в практиці налагодження комунікацій з цільовими аудиторія. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути застосовані у професійній діяльності фахівців з реклами. Ця робота може стати у нагоді організаціям, які надають рекламні послуги, а також може бути використана під час вивчення у вишах курсів з основ рекламування в сфері діджитал та видів діджитал-реклами.
EN : Lakovsky K.S. Advertising in Condition of Digitalization: Ukrainian Reality. Zaporіzhzhia .2020. 106 p. In the realities of the rapid development of innovative technologies in all spheres of human existence, it becomes impossible to stand aside from technological progress. The spread of digitalization in the field of social communications has significantly affected their content and form. The communication environment is increasingly focused on personalized types of communication, clear segmentation of target groups and interactivity in the process of information exchange. This process is actively gaining momentum in advertising communications. The purpose of the study: to find out the features of the functioning of digital advertising in the media space of Ukraine, to identify its most common types and specific features. The following methods are used in the work: analysis, descriptive method, content analysis, classification and generalization method. We have achieved the following results: considered the features of advertising in the digital age; identified the specifics of advertising on the Internet; investigated the definition of digital advertising; classified types of digital advertising on the Internet; analyzed the processes of digitalization of outdoor advertising in Ukraine. The main advantage of digital advertising, which is used by brands for advertising in the media space of Ukraine, is the high degree of its focus, up to each user; if almost all other means of advertising are targeted at the masses, the Internet allows you to show advertising to a clearly defined group of people. Thus, it is digital advertising that allows us to optimally take into account these trends in consumer behavior. Thus, Internet advertising as a marketing tool has optimistic prospects for development in Ukraine, due to the above-described numerical advantages, primarily high marketing efficiency.
Description: Лаковський К. С. Реклама в умовах диджиталізації: українські реалії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 106 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4227
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лаковський К.С. диплом.docМагістерська робота9.53 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.