Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4238
Title: Стратегії сучасного брендингу територій: український та зарубіжний досвід
Authors: Бєдарєва, Анна Андріївна
Keywords: branding and territorial branding
brand identification
culture
tourism
export
investments
financing
migration
human capital
image
competition
attributes
brand values
бренд-ідентифікація
культура
туризм
swot - analysis
експорт
інвестиції
фінансування
міграція
людський капітал
імідж
конкуренція
атрибути
цінності бренду
swot – анализ
Issue Date: 2020
Abstract: EN : Bedareva A.A Strategies of modern territory branding: Ukrainian and foreign experience. Zaporіzhzhia .2020. 107 p. The object of the study is the top 5 best countries in the world in 2020 according to US News & World Report, Ukraine as a global brand and its separate territories (Vinnytsia, Berdyansk, Energodar, Ivano-Frankivsk). The subject of the research is the strategies of creating brands of foreign countries and domestic territories. The purpose of the study: to find out the features and effectiveness of branding areas. To achieve this goal it is necessary to perform the following tasks: 1) consider the types and essence of branding of territories; 2) explore the main stages of branding; 3) determine the specifics of territorial branding; 4) analyze the features and problems of branding territories; 5) to clarify the concept of "brand identification"; 6) to analyze foreign practices of branding of territories; 7) make a SWOT-analysis of the brand of Ukraine and the stages of its formation; 8) explore the branding of specific areas: Vinnytsia, Berdyansk, Energodar, Ivano-Frankivsk. Research methods: to clarify the features of such a phenomenon as branding of territories in Ukraine and determine its specific features, the following methods were used: analysis, synthesis of scientific literature, descriptive method, SWOT-analysis, method of classification and generalization, comparative analysis. The methodological and theoretical basis of the study are the works of domestic and foreign researchers. Thus, the works of K. Dina, O. Bilovodska, L. Evstygneeva, F. Kotler, R. Florida, S. Anholt, S. Veleshchuk, A. Pankrukhena, I. Vazhenina, J. Prykhodenko are devoted to the problems of territory branding and its features. ; study of ways to increase the efficiency of development of territorial brands - D. Aaker, A. Pankrukhina, D. Vizgalov; definition of territorial branding and its types are presented in the works of F. Kotler, V. Dominin, E. Bradley, M. Usachov, M. Kavaratzis, R. Hovers, A. Naida, T. Yakubova, Fakhrutdinova. The scientific novelty of the obtained results is that this work will help to form a general picture of the position of Ukraine as a brand on a par with other territories. Research conducted in the course of the work shows the stages of development of territorial branding of Ukraine in recent years, demonstrates weaknesses and strengths, analyzes mistakes from the work already done by the State, which will be useful in further developing the concept of promotion. Scientific work includes research on the problem of branding small towns, which are very rarely paid attention. But they are an important part of a country's successful positioning. Scope: the materials of the study can be used in the professional activities of branding professionals. This work can be useful for organizations working to develop a strategy to improve Ukraine's position in the international arena, this work can be used by any territory that aims to identify itself. The materials of the work can be used by teachers to present them to students.
UA : Магістерська робота «Стратегії сучасного брендингу територій: український та зарубіжний досвід» – основний текст – 107 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 80 джерел. Об’єктом дослідження є топ-5 найкращих країн світу 2020 році версією US News & World Report, Україна, як бренд на світовому рівні та її окремі території (Вінниця, Бердянськ, Енергодар, Івано-Франківськ). Предметом дослідження є стратегії створення брендів зарубіжних країн та вітчизняних територій. Мета дослідження: з’ясувати особливості та ефективність брендингу територій. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) розглянути види та сутність брендингу територій ; 2) дослідити основні етапи брендингу; 3) визначити специфіку територіального брендингу; 4) проаналізувати особливості та проблеми брендингу територій ; 5) з’ясувати поняття «бренд-ідентифікації»; 6) проаналізувати зарубіжні практики брендингу територій; 7) зробити SWOT-аналіз бренду України та етапи його формування; 8) дослідити брендинг конкретних територій: Вінниця, Бердянськ, Енергодар, Івано-Франківськ. Методи дослідження: для з’ясування особливостей функціонування такого явища як брендинг територій в України та визначення її специфічних рис було використано такі методи: аналіз, синтез наукової літератури, описовий метод, SWOT-аналіз, метод класифікації та узагальнення, компаративного аналізу. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці вітчизняних і зарубіжних дослідників. Так, розгляду проблем брендингу територій та його особливостей присвячені роботи К. Діні, О. Біловодської, Л. Євстигнеєвої, Ф.Котлера, Р. Флорида, С.Анхольта, С. Велещука, А. Панкрухеної, І. Важениної, Я. Приходенко; вивченню шляхів підвищення 6 ефективності розвитку територіальних брендів – Д. Аакера, А. Панкрухіної, Д.Визгалова; визначення територіального брендингу та його види представлені в роботах Ф. Котлера, В.Домініна, Е. Бредлі, М.Усачова, М. Каваратзіса, Р. Говерса, А.Найда, Т. Якубової, А. Фахрутдинової Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що ця робота допоможе сформувати загальну картину становища України як бренду на рівні з іншими територіями. Дослідження, проведені у ході роботи, показують етапи розвитку територіального брендингу України за останні роки, демонструють слабкі і сильні сторони, аналізує помилки із вже проробленої Державою роботи, що стане у нагоді при подальшій розробці концепції просування. Наукова праця вбирає в себе дослідження проблеми брендингу невеличких міст, яким дуже рідко надається увага. Але вони є важливою частиною успішного позиціонування країни. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути застосовані у професійній діяльності фахівців з брендингу. Ця робота може стати у нагоді організаціям, які працюють над розробкою стратегії для покращення позицій України на міжнародній арені, цю працю може використовувати будь-яка територія, яка має за мету власну ідентифікацію. Матеріали праці можуть використовуватися викладачами для презентації їх студентам і навпаки.
Description: Бєдарєва А. А. Стратегії сучасного брендингу територій: український та зарубіжний досвід : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 107 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4238
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бєдарєва А.А. диплом.rtfМагістерська робота25.96 MBRTFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.