Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4241
Title: Реклама медичних закладів: підходи до офлайн- та онлайн-просування
Authors: Шнейдер, Аліна Петрівна
Keywords: офлайн
онлайн
просування
бренд
персональний бренд
приватна медицина
соціальні мережі
реклама
offline
online
promotion
brand
personal brand
private medicine
social networks
advertising
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Магістерська робота «Реклама медичних закладів: підходи до офлайн- та онлайн-просування» – основний текст – 71 сторінка. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 73 джерела. Об’єктом є реклама малих приватних медичних закладів м. Запоріжжя («Аструм», «Доктор Лахман», «Медіана», «Медпрайм», «Моє здоров’я+», «Олівія»). Предметом дослідження є рекламні засоби офлайн- та онлайн- просування приватних медичних закладів м. Запоріжжя. Мета дослідження: з’ясувати рекламні засоби офлайн- та онлайн- просування приватних медичних закладів. Методи дослідження: під час дослідження було використано такі методи дослідження, як: опитування, типологічний метод, системний підхід, синхронічний метод, метод порівняння та елементи біографічного методу. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) висвітлити особливості комунікації зі споживачем медичної послуги; 2) розглянути формування персонального бренда лікаря та його стратегії розвитку; 3) розкрити особливості створення реклами медичних брендів у діджитал-середовищі; 4) дослідити результати соціологічного опитування щодо ефективності використання засобів офлайн- та онлайн-просування медичних закладів; 5) проаналізувати рекламні засоби офлайн- та онлайн-просування малих приватних медичних центрів м. Запоріжжя («Аструм», «Доктор Лахман», «Медіана», «Медпрайм», «Моє здоров’я +», «Олівія»). Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвяченні розгляду удосконалення маркетингової складової медичних закладів, аналізу перехідного етапу медичної галузі з офлайну в онлайн, створення ідеальної моделі запуску медичної установи в онлайн середовище: Н. Абашин, М. Артюхіна, К. Бове, Є. Вартанова, І. Вишняков, М. Вебер, Ф. Котлер, Т. Дмітрієва, С. Лівшин, Н. Мезєнцева, І. Мінгазов, Є. Ромат, А. Рябих, І. Чехун, Г. Урсол, О. Усінов, Е. Ушаков, Д. Шахов, О. Шканов та інших. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що дана робота допоможе при просування медичних закладів в офлайн- та онлайн- середовищі, бо повна комерціалізація охорони здоров’я перетворило ринок надання медичних послуг на товар, котрий потребує створення і підтримки свого іміджу шляхом просування своїх інтересів в онлайні. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності маркетологів, SMM-спеціалістів та бренд-менеджерів. Ця робота може стати у нагоді лікарям, котрі прагнуть зайняти експертну нішу в соціальних мережах та просувати свої, або послуги клініки в онлайні.
EN : Shneider A.P. Advertising of Medical Institutions: Approaches to Offline and Online Promotion. Zaporizhzhya 2020. Today, there is a great demand in the study of the effectiveness of the promotion of private medical institutions. This is primarily due to high consumer demand, in a pandemic, the lack of government proposals and patient dissatisfaction with the low level of service. Patients understand that the occupancy rate in private clinics is much lower, so they began to turn more often to this sector of medicine. Thus, the demand for the market of private medical services is growing and the need to study advertising approaches to their offline and online promotion. The objective of this paper is to find out the advertising tools for offline and online promotion of private medical institutions. The tasks are: 1) highlight the features of communication with the consumer of medical services; 2) consider the formation of the doctor's personal brand and its development strategy; 3) to reveal the features of creating advertising of medical brands in the digital environment; 5) to investigate the results of the survey on the use of advertising tools offline and online promotion of private medical institutions; 6) analyze offline and online means of promoting small private medical centers in Zaporozhye ("Astrum", "Dr. Lakhman", "Mediana", "Medprime", "My Health +", "Olivia"). Methods of the research are: sociological survey, typological, systematic approach, synchronous, comparison, elements of the bibliographic method. We achieved such results: studied the current state of the chosen problem and found out that in modern living conditions the demand for private medical institutions is increasing, because, firstly, the public sector cannot cope with the flow of patients, and secondly, patients are dissatisfied with the quality of the services provided. Analyzed advertising of medical institutions and their approaches to offline and online promotion. We found out how small medical centers are promoted and their approaches to using offline and online advertising.
Description: Шнейдер А. П. Реклама медичних закладів: підходи до офлайн- та онлайн-просування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. А. Ковпак. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 71 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4241
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шнейдер А.П. диплом.pdfМагістерська робота1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.