Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4242
Title: Просування стартапів в Україні засобами SMM
Authors: Славова, Юліанна Василівна
Keywords: smm-технології
seo-технології
таргет
позиціонування
просування
рекламна кампанія
стартап
seo-technologies
target
positioning
promotion
advertising campaign
startups
smm-technologies
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Магістерська робота «Просування стартапів в Україні засобами SMM » – основний текст – 72 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 80 джерел. Об’єктом дослідження є Інтернет-реклама закладів: «London Coffee House», «Urban space 100», «Білий налив» (соціальні мережі «Facebook», «Instagram»). Предметом дослідження є комунікативні рекламні Інтернет-технології як спосіб формування образу бренду. Мета дослідження: полягає у вивченні способів застосування SMM, SEO- технологій для успішного просування кавʼярень: «London coffee house», «Urban space 100», «Білий налив». У процесі дослідження застосовувалися такі методи: аналізу та синтезу під час вироблення наукової концепції, під час аналізу практичного матеріалу порівняльний та узагальнення. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) охарактеризувати SMM, SEO-технології як ефективний засіб просування стартапу; 2) дослідити використання рекламних SMM, SEO-технологій наступних проєктів: «London coffee house», «Urban space 100», «Білий налив». 3) з’ясувати ефективність застосування виявлених комунікативних технологій брендами за допомогою аналізу відвідуваності Інтернет-проєктів; 4) запропонувати власні приклади Інтернет-реклами стартапів Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, привяченні розгляду гендерних аспектів та стереотипів, та їх використання при адаптації закупованних програм вітчизняних і зарубіжних дослідників С. Бердишева, Р.Вежеля, А. Годіна, А.Каптур, І.Міщенко, М. Ніколаєвої, І. Осадци, Ч. Сенджиджа, С.Соколової та інших. Наукова новизна проведеного дослідження та одержаних результатів полягає в аналізі ефективності різноманітних підходів просування та позиціонування стартапів задля подальшого використання результатів майбутніми творцями стартапів. Сфера застосування: подальше використання результатів дослідження при плануванні свого позиціонування майбутніми стартапами.
EN : Slavova Y.V. Promotion of startups in Ukraine by means of SMM.2020. 72 pp. The object of research - Internet advertising of institutions: "London Coffee House", "Urban space 100", "Білий налив" (social networks "Facebook", "Instagram"). The subject of research - communicative Internet advertising technologies as a way to form a brand image. The purpose of the work is to study the ways of applying SEO-technologies for successful promotion of coffee shops: "London coffee house", "Urban space 100", "Білий налив". Realization of the purpose provides the decision of such tasks:  describe SEO-technologies as an effective way of promoting a startup;  explore the use of advertising SEO-technologies of the following cafes: "London coffee house", "Urban space 100", "Білий налив"to find out the purpose and to reveal results of application of the revealed communication technologies by brands by using the analysis of attendance of Internet projects;  analysis of the application of the identified communication feedback technologies in social networks;  offer own examples of online advertising for startups. The scientific novelty of the conducted research and the obtained results is to analyze the effectiveness of various approaches to the promotion and positioning of startups for further use of the results by future creators of startups. As a result of the performed work, approaches to positioning their brand in social networks of three institutions of Ukraine were investigated. Statistical and analytical data were obtained. Field of use - further use of research results in planning their positioning by future startups.
Description: Славова Ю. В. Просування стартапів в Україні засобами SMM : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. Д. Баранецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 72 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4242
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Славова Ю.В. диплом.pdfМагістерська робота1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.