Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4247
Title: Комунікаційні технології створення відеореклами в Україні
Authors: Кот, Інна Юріївна
Keywords: video advertising
manipulative influence
neurolinguistic programming
hypnotic techniques
transient state
communication technologies
комунікаційні технології
відеореклама
маніпулятивний вплив
відеоролик
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Магістерська робота «Комунікаційні технології створення відеореклами в Україні» – основний текст – 111 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 166 джерел. Об’єктом дослідження є рекламні відеоролики мережі COMFY на платформі YouTube. Предметом дослідження є особливості використання комунікаційних технологій при створенні відеореклами. Мета дослідження: виявити особливості використання комунікаційних технологій у відеорекламі мережі COMFY для поширення на платформі YouTube. Методи дослідження. Для написання роботи було використано поєднання декількох методів та підходів, за допомогою яких була можливість проаналізувати вплив відеореклами організації на проведення її рекламних комунікацій, та основні принципи її створення. Зокрема, використано методи аналізу та синтезу, порівняльний та типологічний, анкетування, узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження). Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) дослідити комунікаційні технології у створенні відеореклами; 2) проаналізувати принципи використання маніпулятивних технік у відеорекламі; 3) систематизувати знання про класифікацію відеореклами; 4) розглянути загальні підходи до створення рекламних відео на прикладі роликів мережі COMFY; 5) провести соціологічне дослідження щодо виявлення особливостей впливу відеореклами у YouTube на цільову аудиторію. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені розгляду основ використання комунікаційних технологій та створення відеореклами й аналізу її ефективності таких вітчизняних і зарубіжних вчених: М. Акуліч, А. Звєрінцева, Н. Зражевської, Р. Крамара, Ю. Міронова, Г. Почепцова, Є. Тихомирової, А. Ульяновського, О. Холода, І. Яковлева та інших. Наукова новизна одержаних результатів полягає у визначенні особливостей комунікаційних технологій у відеорекламі мережі COMFY. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання вузівських і шкільних курсів, пов’язаних з технологією реклами, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики, а також для практичного застосування під час створення відеорекламної продукції.
EN : Kot I. Y. Communication Techniques of Making Video Advertisement in Ukraine. Zaporizhzhya, 2020. 111 pр. The advertising industry has developed a lot since ancient times, and much attention has already been devoted to its study. The Internet is a dynamic environment that is prone to spontaneous transformation under the influence of trends and mass sentiments, so there is a need for constant monitoring of current trends to create an effective advertising product. The video format provides the possibility of multi-channel influence on the systems of human perception, but the features of its design and content vary depending on the requirements of a particular distribution platform, target audience, current centers of attention of information resources. The variability of means and technologies for creating video messages and streamlining of existing knowledge about the production of video advertising for placement on the Internet determines the relevance of our study. The goal is to determine key features of the use of communication technologies in creation of video ads of the COMFY trade network for distribution on the YouTube platform. Our aims were: 1) to explore communication technologies in the creation of video advertising; 2) to analyze the principles of using manipulative techniques in video advertising; 3) to systematize knowledge about the classification of video advertising; 4) to consider general approaches to the creation of promotional videos on the example of COMFY video advertisements; 5) to conduct a sociological survey of video advertising on the YouTube platform. This research required several theoretical and practical methods, especially, comparative-historical, typological, methods of analysis and synthesis. As a result, we see that the process of communication in advertising is a complex and multidimensional structure that involves the distribution of information 129 and creation advertising messages in a way that they can create interest for advertised object and create a call to action - the purchase of goods or the order of a service. For this manipulation techniques that affect recipients conscience and change their attitudes and preferences are used. The practical significance of this research is that advertisers must be aware of principles of video product creation for distribution on YouTube because it influences on the customers’ attitude to brand and its products and services.
Description: Кот І. Ю. Комунікаційні технології створення відеореклами в Україні : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 111 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4247
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кот І.Ю. диплом.pdfМагістерська робота1.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.