Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4266
Title: Психологічні характеристики чинників іміджу політичного лідера Запорізького регіону
Other Titles: Psychological Characteristics of the Image Factors of Political Leader in Zaporizhzhia Region
Authors: Ашурбекова, Аліна Павлівна
Keywords: виборча компанія
електоральний вибір
запорізький регіон
імідж політичного лідера
лідер
політичні преференції
політичний менеджмент
психологічні чинники
campaign, electoral choice
zaporizhia region
political leader image
leader
political preferences
political management
psychological factors
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 89 сторінок, 1 таблиця, 10 рисунків. Перелік посилань включає 91 джерело. Об`єкт дослідження- імідж політичного лідера Запорізького регіону. Змагальний характер серед політичних лідерів у передвиборчому процесі зумовив необхідність пошуку шляхів завоювання симпатій широких верств населення. Для перемоги на виборах проста демонстрація лідерських якостей в сучасному українському інформаційному просторі вже не є достатньою. Для цього політик, по-перше, повинен вміти презентувати себе, по-друге, інформація повинна бути коректно доведеною до аудиторії. Вирішенням цього питання займаються політичні технологи, психологи, соціологи, іміджмейкери, які працюють над створенням іміджу політичного лідера. Імідж формує певні асоціації з політичним лідером, впливає на позитивне ставлення до нього, а також виступає компонентом, що поєднує аудиторією і політика. Він слугує відображенням як інтересів політичного діяча, так і його аудиторії, намагаючись поєднати ці інтереси. Саме імідж будує шлях до електорату, оскільки створює привабливі аспекти образу політика. Наукова новизна: поглиблено та розширено уявлення про імідж політичного лідера, як суб’єкта політичного менеджменту, конкретизовано психологічні характеристики чинників іміджу політичного лідера.
EN : The work is set out on 89 pages, 1 table, 10 figures. The list of references includes 91 sources. Object of research - the image of the political leader of the Zaporozhye region. The competitive nature of political leaders in the election process necessitated the search for ways to win the sympathy of the general population. A simple demonstration of leadership qualities in the modern Ukrainian information space is no longer enough to win an election. To do this, the politician, firstly, must be able to present themselves, and secondly, the information must be properly communicated to the audience. Political technologists, psychologists, sociologists, and image-makers are working to create this image. Image forms certain associations with a political leader, influences a positive attitude towards him, and also acts as a component that unites the audience and politics. It reflects the interests of both the politician and his audience, trying to combine these interests. It is the image that builds the path to the electorate, as it creates attractive aspects of the image of a politician. Scientific novelty: the idea of the image of a political leader as a subject of political management is deepened and expanded, the psychological characteristics of the factors of the image of a political leader are specified.
Description: Ашурбекова А. П. Психологічні характеристики чинників іміджу політичного лідера Запорізького регіону : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. А. Паскевська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 89 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4266
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ашурбекова Аліна.pdfМагістерська робота1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.