Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4270
Title: Становлення соціально-психологічної компетеності молодшого школяра
Other Titles: Formation of Social and Psychological Competence of a Junior Schoolchild
Authors: Бойко, Анастасія Дмитрівна
Keywords: діти
молодші школярі
учні
молодший шкільний вік
соціальні компетентності
система
структурне навчання
children
junior schoolchildren
students
junior school age
junior school age
system
structural learning
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 82 сторінок, 3 таблиці, 2 рисунока. Перелік посилань включає 50 джерел. Об’єкт дослідження - соціально-психологічні компетентності молодшого школяра. В умовах сучасної цивілізації, коли вимоги до особистості постійно зростають, розроблення нових психолого-педагогічних технологій навчання та виховання з метою розвитку індивідуального потенціалу особистості кожної дитини виступає актуальною науково-практичною проблемою. Дослідження психологічних умов, що у найоптимальніший спосіб впливають на формування соціальних вмінь в учнів молодшого шкільного віку, видається нам надзвичайно важливим і необхідним. Ми вирізняємо три аспекти, що надають проблемі формування соціальних вмінь в учнів особливої актуальності. Економічний аспект проблеми пов’язаний із необхідністю подолання таких несприятливих тенденцій в розвитку особистості, як вміння керувати собою, агресивність, замкнутість, апатичність, невміння будувати свої стосунки з оточуючими, а звідси – нестабільність шлюбу, незадоволення своїм становищем, що негативно впливає на задоволеність рботою, призводить до зниження продуктивності праці і сповільнення економічного розвитку самостійної України. Наукова новизна дослідження: полягатиме в тому, що в ньому вперше розглядається система соціально-психологічної компетентності молодшого школяра та її структура; аналізуються оптимальні можливості формування соціальної компетентності у процесі функціонування спеціально організованої системи структурного навчання.
EN : The work is set out on 82 pages, 3 tables, 2 figures. The list of links includes 50 sources. The object of research is the social and psychological competencies of a junior school student. In the conditions of modern civilization, when the requirements for the personality are constantly growing, the development of new psychological and pedagogical technologies of teaching and education in order to develop the individual potential of each child's personality is an urgent scientific and practical problem. The study of psychological conditions that best influence the formation of social skills in primary school students seems to us extremely important and necessary. We distinguish three aspects that give the problem of forming social skills in students of particular relevance. The economic aspect of the problem is related to the need to overcome such adverse trends in personal development as self-management, aggression, isolation, apathy, inability to build relationships with others, and hence - marital instability, dissatisfaction with their position, which negatively affects job satisfaction. , leads to a decrease in labor productivity and slowdown in economic development of independent Ukraine. The scientific novelty of the study: will be that it first considers the system of socio-psychological competence of primary school students and its structure; the optimal possibilities of formation of social competence in the process of functioning of a specially organized system of structural training are analyzed.
Description: Бойко А. Д. Становлення соціально-психологічної компетеності молодшого школяра : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. М. Грединарова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 82 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4270
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бойко Анастасия 2.pdfМагістерська робота1.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.