Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4302
Title: Формування екологічної свідомості в соціальній рекламі
Authors: Толченникова, Анастасія Миколаївна
Keywords: соціальна реклама
екологія
екологічна свідомість
цінності
плакатна реклама
social advertising
ecology
ecological consciousness
valuables
poster advertising
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Магістерська робота «Формування екологічної свідомості в соціальній рекламі» – основний текст – 73 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 73 джерела. Об'єктом дослідження є плакатна екологічна соціальна реклама Всесвітнього фонду дикої природи та Грінпіс. Предметом дослідження є візуальний і вербальний компоненти рекламного повідомлення. Метою роботи є дослідження соціальної реклами як інструменту формування екологічної свідомості і позитивних ціннісних орієнтацій. Реалізація мети передбачає виконання таких завдань: 1) розкрити суть поняття «соціальна реклама»; 2) сформулювати основні особливості соціальної реклами екологічної тематики; 3) проаналізувати плакатну екологічну рекламу; 4) провести опитування з метою аналізу сприйняття плакатної екологічної реклами. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці дослідників: В. Абушенко, С. Артикуца, В.Березенко, Ю. Бернадської, В. Вернадського, Л. Весельської, В. Єрасовова, І. Клименко, А. Ковальової, В. Кувакіна, Г. Ніколайшвілі, Д. Олтаржевського, Є. Ромата, Н. Санакоєвої, В. Шохіна та ін.. Методи дослідження: у роботі використано поєднання наукових підходів та принципів, які дали змогу комплексно та всебічно дослідити питання екологічної соціальної реклами та її впливу на формування екологічної свідомості. Були використані загальнонаукові методи дослідження (аналіз, синтез); первинні (вивчення джерел) та вторинні (систематизація, інтерпретація); емпіричні методи: опитування та аналіз соціологічних даних (анкетування). Наукова новизна дослідження полягає у виявленні основних інструментів, які застосовуються при створенні екологічної соціальної реклами та виявленню особливостей їх впливу на аудиторію. Сфера застосування: матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, у практичній діяльності спеціалістів з реклами та дизайнерів, в роботі над розробкою концепцій на стратегії екологічних рекламних повідомлень.
EN : Master's thesis "Formation of environmental awareness in social advertising" - main text - 73 pages. 73 sources were processed for the thesis. The object of the study is a poster environmental social advertising of the World Wildlife Fund and Greenpeace. The subject of the study is the visual and verbal components of the advertising message. The aim of the work is to study social advertising as a tool for the formation of environmental awareness and positive values. Realization of the purpose provides performance of the following tasks: 1) to reveal the essence of the concept of "social advertising"; 2) to formulate the main features of social advertising on environmental issues; 3) analyze poster environmental advertising; 4) conduct a survey to analyze the perception of environmental poster advertising. The methodological and theoretical basis of the study are the works of researchers: V. Abushenko, S. Artykutsa, V. Berezenko, Y. Bernadskaya, V. Vernadsky, L. Veselskaya, V. Yerasova, I. Klimenko, A. Kovaleva, V. Kuvakin, G Nikolaishvili, D. Oltarzhevsky, E. Romat, N. Sanakoeva, V. Shokhin, etc .. Research methods: the work uses a combination of scientific approaches and principles, which allowed a comprehensive and comprehensive study of environmental social advertising and its impact on the formation of environmental awareness. General scientific research methods (analysis, synthesis) were used; primary (study of sources) and secondary (systematization, interpretation); empirical methods: survey and analysis of sociological data (questionnaire). The scientific novelty of the study is to identify the main tools used in the creation of environmental social advertising and identify the features of their impact on the audience. Scope: research materials can be used during further research, in the practice of advertising specialists and designers, in the development of concepts for the strategy of environmental advertising messages.
Description: Толченникова А. М. Формування екологічної свідомості в соціальній рекламі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Л. В. Чернявська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 73 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4302
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Толченникова 2020.rtfМагістерська робота79.33 MBRTFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.