Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4311
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГринь, Юлія Василівна-
dc.date.accessioned2021-01-16T09:02:29Z-
dc.date.available2021-01-16T09:02:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4311-
dc.descriptionГринь Ю. В. Сенсорний розвиток дітей в умовах закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 83 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 83 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Об’єкт дослідження: процес сенсорного розвитку дітей дошкільного віку. Предмет: шляхи та засоби виховання сенсорного розвитку в закладах дошкільної освіти. Мета дослідження: виявити, довести та експериментально перевірити сенсорні особливості розвитку дітей дошкільного віку в умовах дошкільної освіти. В роботі проведено літературне дослідження проблеми сенсорного розвитку дітей дошкільного віку; висвітлено теоретичні аспекти сенсорного розвитку дітей дошкільного віку, за допомогою констатувального етапу експерименту визначено ступінь сформованості перцептивної поведінки, здатність сприймати предмети у формі дошкільників та вибрані ігри та вправи, що сприяють розвитку візуального сприйняття об’єкта.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 83 pages of printed text. The list of links includes 64 sources. Object of research: the process of sensory development of preschool children. Subject: ways and means of education of sensory development in preschool education institutions. The purpose of the study: to identify, prove and experimentally test the sensory features of the development of preschool children in preschool education. The paper presents a literary study of the problem of sensory development of preschool children; Theoretical aspects of sensory development of preschool children are highlighted, the degree of formation of perceptual behavior, the ability to perceive objects in the form of preschoolers and selected games and exercises that promote the development of visual perception of the object are determined using the observational stage of the experiment.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсенсорний розвитокuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectтехнологія сенсорного розвитку дітей дошкільного вікуuk
dc.subjectsensory developmentuk
dc.subjectsensory developmentuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectpre-school educationuk
dc.subjecttechnology of sensory development of preschool childrenuk
dc.titleСенсорний розвиток дітей в умовах закладу дошкільної освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hryn.docxМагістерська робота486.84 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.