Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4326
Title: Особливості впровадження моделі психологічно-безпечного середовища гімназії як чинника якості освіти
Authors: Булава, Юлія Юріївна
Keywords: психолого-безпечне середовище
психолого-комфортне навчання
мобінг
булінг
інклюзивні освіта
соціально-психологічний клімат колектива
емоційний інтелект
емоціне збудження
psychological-safe environment
psychological-comfortable training
mobbing
bullying
inclusive education
social-psychologycologist
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 116 сторінках, 4 рисунка, 8 таблиць. Перелік посилань включає 60 джерела. Об’єкт дослідження – освітнє середовище загально-освітнього навчального закладу (гімназії). Проблема створення безпечного і психологічно комфортного освітнього середовища стає все більш актуальною в контексті основних завдань оновлення змісту освіти. Насильство над дітьми - це глобальне проблема, яка стала очевидною лише протягом останніх років. Насильство над дітьми ставить під загрозу глобальний розвиток людства. Коли діти стають свідками або жертвами емоційного, сексуального чи фізичного насилля, це завдає шкоди їх здоров'ю, добробуту та майбутньому. Як це не сумно, умови, в яких розвиваються наші діти, не є безпечними, їм, як і дорослим, доводиться стикатися з негативною стороною людської взаємодії - з насильством. Засвоєні в дитинстві образи людської поведінки, відносини, норми і цінності мають тенденцію транслюватися в усі сфери життя. Ми усі є свідками активізації̈ таких негативних явищ серед учнівської̈ молоді, як насильство, кібертретирування, секстинг, булінг тощо, що не може не викликати стурбованості й посиленої уваги широких кіл громадськості, освітян, батьків у більшості країн світу. Наукова новизна полягає у створенні інноваційного проекту Моделі психологічно комфортного навчального середовища у гімназії № 45 м. Запоріжжя.
EN : The work is presented on 116 pages, 4 figures, 8 tables. The list of links includes 60 sources. The object of research is the educational environment of a general educational institution (gymnasium). The problem of creating a safe and psychologically comfortable educational environment is becoming increasingly important in the context of the main tasks of updating the content of education. Violence against children is a global problem that has only become apparent in recent years. Violence against children threatens the global development of humanity. When children witness or become victims of emotional, sexual or physical violence, it harms their health, well-being and future. Sadly, the conditions in which our children develop are not safe, they, like adults, have to face the negative side of human interaction - violence. The images of human behavior, attitudes, norms and values learned in childhood tend to be transmitted to all spheres of life. We are all witnessing the intensification of such negative phenomena among young students as violence, cyberbullying, sexting, bullying, etc., which inevitably causes concern and increased attention of the general public, educators, parents in most countries. The scientific novelty lies in the creation of an innovative project Models of psychologically comfortable learning environment in the gymnasium № 45 in Zaporozhye.
Description: Булава Ю. Ю. Особливості впровадження моделі психологічно-безпечного середовища гімназії як чинника якості освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник А. П. Поплавська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 116 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4326
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Булава Юлія.pdfМагістерська робота1.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.