Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4336
Title: Ігровий психотренінг як засіб розвитку довільної уваги дітей дошкільного віку
Authors: Веретеніна, Марина Вадимівна
Keywords: увага
дошкільний вік
довільна увага
мимовільна увага
ігровий психотренінг
attention
preschool age
enough attention
involuntary attention
game psychotraining
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 70 сторінках,2 рисунка, 2 таблиці. Перелік посилань включає 50 джерел. Об'єкт: процес розвитку довільної уваги дітей дошкільного віку. Дошкільний вік – важливий період інтелектуального та особистісного розвитку дитини, протягом якого відбувається вдосконалення її пізнавальних та вольових процесів. Важливою умовою підготовки дитини до школи є сформованість механізмів довільної уваги, уміння протягом певного часу концентрувати її на другій справі або розповіді педагога. Довільність уваги виступає передумовою успішного залучення дитини до навчально-виховного процесу та становлення її здатності до самоорганізації. Коли дитина добре зосереджена,лише тоді вона може успішно вчитися. Тому уважно слухаючи пояснення вихователя під час занять, дитина легше сприймає, розуміє та запам’ятовує його зміст і тим самим полегшує собі виконання завдань. При стійкій увазі можливо запевнити акуратність, безпомилковість і точність у виконанні письмових робіт. Наукова новизна роботи полягає у тому, що вперше теоретично та емпірично обґрунтовано розвиток довільної уваги дітей дошкільного віку засобами ігрового психотренінгу, який передбачає розробку програми ігрового психотренінгу як засіб розвитку довільної уваги та складання психолого-педагогічних рекомендацій батькам для підвищення її ефективності.
EN : The work is presented on 70 pages, 2 figures, 2 tables. The list of links includes 50 sources. Object: the process of development of voluntary attention of preschool children. Preschool age is an important period of intellectual and personal development of a child, during which there is an improvement of its cognitive and volitional processes. An important condition for preparing a child for school is the formation of mechanisms of voluntary attention, the ability for some time to concentrate on the second case or the teacher's story. Arbitrariness of attention is a prerequisite for the successful involvement of the child in the educational process and the formation of its ability to self-organization. When a child is well focused, only then can he learn successfully. Therefore, listening carefully to the explanations of the educator during the lessons, the child more easily perceives, understands and remembers its content and thus facilitates the tasks. With steady attention, it is possible to ensure accuracy, accuracy and precision in the performance of written work. The scientific novelty of the work is that for the first time the development of voluntary attention of preschool children by means of game psychotraining is theoretically and empirically substantiated.
Description: Веретеніна М. В. Ігровий психотренінг як засіб розвитку довільної уваги дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Л. В. Спіцина. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4336
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Веретенина Марина.pdfМагістерська робота1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.