Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4337
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗельдіна, Тетяна Олегівна-
dc.date.accessioned2021-01-16T14:06:57Z-
dc.date.available2021-01-16T14:06:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4337-
dc.descriptionЗельдіна Т. О. Педагогічні умови морального виховання дітей дошкільного віку засобами казки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 104 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 104 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 95 джерел. Об’єкт дослідження: процес морального виховання дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: формувальні заходи, що забезпечують педагогічні умови морального виховання дітей дошкільного віку засобами казки. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці формувальних заходів на забезпечення педагогічних умов морального виховання дітей дошкільного віку засобами казки. В роботі обґрунтовано формувальні заходи, що забезпечують педагогічні умови морального виховання дітей дошкільного віку засобами казки; розроблено практичні рекомендації до створення педагогічних умов для забезпечення успішності процесу морального виховання дітей дошкільного віку засобами казки; охарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості моральної вихованості дітей дошкільного віку; експериментально перевірено ефективність формувальних заходів на забезпечення педагогічних умов морального виховання дітей дошкільного віку засобами казки.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 104 pages of printed text. The list of links includes 95 sources. Object of research: the process of moral education of preschool children. Subject of research: formative measures that provide pedagogical conditions for moral education of preschool children by means of fairy tales. The purpose of the research is to theoretically substantiate and experimentally test the formative measures to ensure the pedagogical conditions of moral education of preschool children by means of fairy tales. The paper substantiates the formative measures that provide pedagogical conditions for moral education of preschool children by means of fairy tales; developed practical recommendations for creating pedagogical conditions to ensure the success of the process of moral education of preschool children by means of fairy tales; criteria, indicators and levels of formation of moral education of preschool children are characterized; the effectiveness of formative measures to ensure the pedagogical conditions of moral education of preschool children by means of a fairy tale was experimentally tested.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдитина дошкільного вікуuk
dc.subjectказкаuk
dc.subjectморальне вихованняuk
dc.subjectемоційно забарвлене креативне середовищеuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectформування особистостіuk
dc.subjectpreschool childuk
dc.subjecttaleuk
dc.subjectmoral educationuk
dc.subjectemotionally colored creative environmentuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectpersonality formationuk
dc.titleПедагогічні умови морального виховання дітей дошкільного віку засобами казкиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zeldina.docМагістерська робота718.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.