Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4358
Title: Адаптація телевізійного контенту в Інтернет-мережі
Authors: Лазаренко, Антон Олександрович
Keywords: інтерв’ю
портретне інтерв’ю
індивідуальний стиль
авторське я
постать журналіста
ведучий
YouTube-канал
interview
portrait interview
individual style
author's self
the figure of a journalist
driving
YouTube channel
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Робота містить 70 сторінок основного тексту, список використаної літератури з 81 найменування, викладених на 8 сторінках. Мета наукового дослідження полягає у вивченні поняття «портретне інтерв’ю» в сучасному інтернет-просторі та у виявленні особливостей авторського «я» ведучих, що працюють у жанрі портретного інтерв’ю. Реалізація мети передбачає розв’язання таких завдань: 1) вивчити дефініції понять «інтерв’ю», «портретне інтерв’ю», «індивідуальний стиль»; 2) окреслити критерії для моніторингу, щоб досягти зазначеної мети; 3) проаналізувати три YouTube-канали, ведучі на яких працюють у жанрі портретного інтерв’ю; 4) виявити комунікаційні стратегії, що використовують ведучі при бесіді; 5) виділити та описати характерні особливості та відмінності інтерв’юєрів. Об’єктом наукового дослідження є YouTube-канал популярного російського журналіста Юрія Дудя «вДудь», однойменний YouTube-канал відомого українського журналіста Дмитра Гордона та YouTube-канал українського ведучого та шоумена Анатолія Яцечка «Зе Інтерв’юер». Предметом дослідження є особливості поведінки, образу, манери проведення інтерв’ю у трьох таких відомих інтерв’юерів: Юрія Дудя, Дмитра Гордона та Анатолія Яцечка. У ході дослідження застосовувалися такі методи: аналізу й моніторингу, порівняльний метод, історичний метод, типологічний метод. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці: С. Ангуло, Є. Бойцова, М. Василенка, А. Гарматіна, О. Гояна, С. Добрової, Ю. Єлісовенка, Т. Крайнікової, К. Крупенчекової, М. Недопитанського, О. Сєрова, Н. Симоніної, Л. Шкребтій та інших. Новизна роботи полягає у низці позицій, зокрема: вперше: – теоретично обґрунтовані та систематизовані наукові підходи до жанру інтерв’ю, який належить до публіцистичної групи; – проведений аналіз сучасних популярних YouTube-каналів на предмет ролі ведучого в інтерв’ю; – конкретизовано та виокремлено характерні комунікаційні стратегії, які використовують інтерв’юери у своїх передачах. вдосконалено: – розуміння особливостей жанру «портретне інтерв’ю» та притаманних цьому жанру характеристик. набуло подальшого розвитку: – розкриття змістовного наповнення поняття «інтерв’юер», «ведучий програми на YouTube-каналі»; – застосування результатів дослідження у власній професійній діяльності як журналіста; – репрезентація широких горизонтів досліджень системи проведення інтерв’ю та виведення оптимальних особливостей роботи ведучого, що допоможе в роботі над популярністю каналу. Практичне значення. Одержані результати дослідження можуть застосовуватися під час навчання молодих фахівців і в роботі вже відомих журналістів. Також матеріали дослідження можуть бути використані при подальших наукових розробках, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. Теоретичне значення результатів дослідження полягає в окресленні особливої ролі інтерв’юера під час проведення портретного інтерв’ю.
EN : The qualification work of the master consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The work contains 70 pages of the main text, a list of references from 81 titles, set out on 8 pages. The purpose of the research is to study the concept of "portrait interview" in the modern Internet space and to identify the features of the author's "I" of presenters working in the genre of portrait interview. Realization of the purpose provides the decision of the following tasks: 1) to study the definitions of "interview", "portrait interview", "individual style"; 2) outline criteria for monitoring to achieve this goal; 3) analyze the three YouTube channels, the hosts of which work in the genre of portrait interviews; 4) identify communication strategies used by presenters during the conversation; 5) identify and describe the characteristics and differences of the interviewers. The object of scientific research is the YouTube channel of the popular Russian journalist Yuri Dudy "vDud", the YouTube channel of the same name of the famous Ukrainian journalist Dmytro Gordon and the YouTube channel of the Ukrainian host and showman Anatoliy Yatsechko "Ze Interviewer". The subject of the research is the peculiarities of behavior, image, manner of conducting interviews with three such well-known interviewers: Yuri Dudy, Dmytro Gordon and Anatoliy Yatsechko. The following methods were used in the study: analysis and monitoring, comparative method, historical method, typological method. The methodological and theoretical basis of the study are the works of: S. Angulo, E. Boitsov, M. Vasylenko, A. Garmatin, O. Goyan, S. Dobrova, Y. Elisovenko, T. Kraynikova, K. Krupenchekova, M. Nedopytansky, O. Serov, N. Simonina, L. Shkrebtiy and others. The novelty of the work lies in a number of positions, in particular: for the first time: - theoretically substantiated and systematized scientific approaches to the genre of interview, which belongs to the journalistic group; - analysis of modern popular YouTube channels for the role of the host in the interview; - specific and specific communication strategies used by interviewers in their programs are specified and singled out. improved: - understanding the features of the genre "portrait interview" and the characteristics inherent in this genre. was further developed: - Disclosure of the content of the concept of "interviewer", "host of the program on the YouTube channel"; - application of research results in one's own professional activity as a journalist; - Representation of wide horizons of research of the system of conducting interviews and derivation of optimal features of the presenter's work, which will help in working on the channel's popularity. Practical meaning. The results of the study can be used in the training of young professionals and in the work of well-known journalists. Also, research materials can be used in further research, in writing term papers and dissertations by students of the Faculty of Journalism. The theoretical significance of the research results is to outline the special role of the interviewer during the portrait interview.
Description: Лазаренко А. О. Адаптація телевізійного контенту в Інтернет-мережі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Костюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4358
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лазаренко 2020.docxМагістерська робота1.24 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.