Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4368
Title: Соціальна реклама як превентивна технологія соціальної роботи
Other Titles: Social advertising as a preventive technology of social work
Authors: Воробцова, Марія Сергіївна
Keywords: соціальна реклама
технологія соціальної роботи
превентивність
social advertising
technology of social work
prevention
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Мета дослідження: визначення особливостей застосування соціальної реклами як превентивної технології соціальної роботи, що спрямована на здійснення емоційно-психологічного впливу на формування соціально- схвальних ціннісних орієнтацій підлітків. Об’єкт дослідження: соціальна реклама. Предмет дослідження: шляхи, умови використання соціальної реклами як превентивної технології соціальної роботи. Методи дослідження: аналіз літератури, синтез, індукція, дедукція, систематизація, узагальнення, формалізація, гіпотетичний метод, історичний, системний метод, проектний метод, порівняння, спостереження. Гіпотеза: соціальна реклама як засіб впливу на підліткову аудиторію ефективна за умови її створення із врахуванням даних соціальних опитувань і фокус-групових досліджень. Висновки: 1. Соціальна реклама спрямована на широкий загал, її головними цілями є зміна моделей поведінки у суспільстві, формування моральних цінностей, громадської думки, позитивного ставлення до державних установ, популяризації й у твердження моральних принципів. 2. Соціальна реклама має істотне значення для репрезентації і трансляції позитивного духовного досвіду. В її плакатах, фотографіях, роликах тощо знаходять відображення фундаментальні соціальні та духовно-моральні цінності. 3. Соціальна реклама, так як і будь-який інший різновид реклами, включає в себе засоби психологічного впливу. Саме завдяки цьому можна не лише ефектно подати інформацію реципієнту, а й закликати до рішучих дій і пошуку вирішення тих чи інших актуальних проблем.
EN : Research purpose is to determine the features of social advertising use as a preventive technology of social work, aimed at the implementation of emotional and psychological influence on the formation of adolescents’ socially acceptable value orientations. Research object is social advertising. Research subject is the ways, conditions of using social advertising as a preventive technology of social work. Research methods are literature analysis, synthesis, induction, deduction, systematization, generalization, formalization, hypothetical method, historical, systemic method, designing method, comparison, observation. Research hypothesis is that social advertising as a means of influencing the adolescents is effective provided it is created taking into account the data of social surveys and focus group research. Conclusions: 1. Social advertising is aimed at the general public, its main objectives are to change behavior patterns in society, the formation of moral values, public opinion, a positive attitude towards government institutions, promotion and approval of moral principles. 2. Social advertising is essential for the representation and transmission of positive spiritual experiences. The basis of social and spiritual, as well as moral values are reflected in its posters, photographs, videos, along with the models of lifestyles and behavior in certain situations offered. 3. Social advertising, as well as any other type of advertising, includes means of psychological influence. It is thanks to this one can not simply effectively provide the recipient with information, but also call for decisive action and seek solutions to certain current issues.
Description: Воробцова М. С. Соціальна реклама як превентивна технологія соціальної роботи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник І. Ю. Чайка. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 86 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4368
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Воробцова.pdfМагістерська робота826.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.