Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4389
Title: Соціальна реклама в Україні як фактор формування позитивно спрямованої поведінки молоді
Authors: Кривець, Богдан Миколайович
Keywords: позитивно спрямована поведінка
соціальна реклама
соціальна проблема
молодь
positive behavior
social advertising
social problem
youth
Issue Date: 2020
Abstract: EN : Research purpose is to study social advertising in Ukraine as a factor in forming positively oriented youth behavior. Research object is the social advertising in Ukraine. Research subject is the social advertising in Ukraine as a factor in forming positively oriented youth behavior. Research methods are analysis, synthesis, induction, deduction. It is advisable to conduct a comprehensive study with a combination of several approaches and methods, namely specific historical, institutional, systemic, structural and functional. Research hypothesis is that correctly created and used social advertising is a factor in forming positively oriented youth behavior. Conclusions: 1. Social advertising is very important as it lays the foundation of society with its moral norms and regulations. Creating social advertising that is psychologically effective and has an educational impact on the younger generation should be one of the main tasks, because it is possible to create a healthy conscious nation that will develop the country and build its future. 2. Social advertising can not only shape the needs, interests, motives, guidelines governing the behavior of the individual, but also change the social behavior of individuals and social groups, not only act as a factor determining consumer behavior regarding the subject, service, information contained in advertising, but also facilitating the transition of consumers from one social group to another.
UA : Мета дослідження: дослідити соціальну рекламу в Україні як фактор формування позитивно спрямованої поведінки молоді. Об’єкт дослідження: роботи є соціальна реклама в Україні. Предмет дослідження: соціальна реклама в Україні як фактор формування позитивно спрямованої поведінки молоді. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція. Доцільним є комплексне дослідження з поєднанням декількох підходів та методів, а саме конкретно-історичного, інституціонального, системного, структурного та функціонального. Гіпотеза: правильно створена та використана соціальна реклама виступає фактором формування у молодого покоління позитивно спрямованої поведінки. Висновки: 1. Соціальна реклама є дуже важливою, вона закладає фундамент суспільства з його моральними нормами і приписами. Створити соціальну рекламу, яка була б ефективною з психологічної точки зору і здійснювала виховний вплив на молоде покоління, має бути одним з головних завдань, адже саме завдяки цьому можна створити здорову свідому націю, яка буде розвивати країну й будувати її майбутнє. 2. Соціальна реклама може не тільки формувати потреби, інтереси, мотиви, настанови, які регулюють поведінку індивіда, але й змінювати соціальну поведінку індивідів і соціальних груп, не лише виступати фактором, що визначає поведінку споживачів стосовно предмета, послуги, інформації, які містяться в рекламі, але і сприяти переходу споживачів з однієї соціальної групи в іншу.
Description: Кривець Б. М. Соціальна реклама в Україні як фактор формування позитивно cпрямованої поведінки молоді : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. О. Широбокова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 84 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4389
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кривець.pdfМагістерська робота3.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.