Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4391
Title: Соціальне проектування в системі самореалізації учнівської молоді
Other Titles: Social designing in the system of self-realization of student youth
Authors: Онищенко, Кристина Сергіївна
Keywords: проект
технологія
самореалізація
молодь
волонтерство
design
technology
self-realization
youth
volunteering
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Мета дослідження: вивчення особливостей системи самореалізації учнівської молоді через процес створення соціальних проектів. Об’єкт дослідження: соціальна активність та самореалізація учнівської молоді віком від 14-25 років. Предмет дослідження: процес стимулювання самореалізації учнівської молоді через соціальне проектування. Методи дослідження: аналіз, порівняння, спостереження, експеримент. Гіпотеза: учнівська молодь не достатньо вмотивована до прояву громадянської ініціативності, самореалізації, що може бути значною мірою вирішено через включення цієї категорії молоді до системи соціального проектування. Висновки: 1. Соціальне проектування взяло свій початок із виробничої діяльності. Але згодом, питання соціального проектування набуло іншого характеру. Внаслідок цього, цю сферу починають розуміти як універсальну та самостійну діяльність, спрямовану на створення соціальних об’єктів, процесів, явищ, це поняття стає сполучною ланкою між виробником соціальних благ та споживачем. 2. Соціальне проектування - це один із найефективніших способів самореалізації учнівської молоді, що підвищує рівень її громадянської позиції та частково усуває соціально-комунікативні бар’єри. 3. Створення оновленої програми проекту «Школа молодіжного муніципального лідерства» в онлайн режимі із застосуванням сучасних форм роботи з молоддю – це можливість ефективного подолання комунікаційного бар’єру молоді, а також сприяння їх успішній самореалізації.
EN : Research purpose is to study the features of self-realization system of student youth through the process of creating social designs. Research object is the social activity and self-realization of students aged 14- 25. Research subject is the process of stimulating self-realization of student youth through social designing. Research methods are analysis, comparison, observation, experiment. Research hypothesis is that student youth is not sufficiently motivated to show civic initiative, self-realization, which can be largely solved through the inclusion of this category of youth in the social designing system. Conclusions: 1. Social designing originated from production activity. Later, the issue of social designing took on a different character. As a result, this area is beginning to be understood as a universal and independent activity aimed at creating social objects, processes, phenomena, this concept becomes a link between the producer of social goods and the consumer. 2. Social designing is one of the most effective ways of self-realization of student youth, which increases the level of their civic position and partially removes social and communication barriers. 3. Creating an updated program of the project “School of Youth Municipal Leadership” online using modern forms of work with youth is an opportunity to effectively overcome the youth’s communication barrier, as well as to promote their successful self-realization.
Description: Онищенко К. С. Соціальне проектування в системі самореалізації учнівської молоді : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник В. В. Глазунов. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 83 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4391
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Онищенко.pdfМагістерська робота2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.