Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4429
Title: Удосконалення силової підготовки в хлопців старшого шкільного віку
Authors: Скрипченко, Ігор Ігорович
Keywords: сила
методика
старший шкільний вік
фізична підготовка
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 59 сторінок, 4 таблиці, 8 рисунків, 50 літературних джерел. Мета дослідження – вдосконалити методику розвитку сили м’язів верхнього плечового поясу в юнаків із низьким рівнем фізичної підготовленості. Об’єкт дослідження – навчально-виховний процес Предмет дослідження – методика розвитку сили м’язів верхнього плечового поясу в юнаків із низьким рівнем фізичної підготовленості. Суб’єкт дослідження – хлопці старшого шкільного віку. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження, педагогічний експеримент, тестування фізичної підготовленості, методи математичної статистики. Результати дослідження, як у підтягуванні на перекладині, так і в згинанні і розгинанні рук в упорі на брусах, підтвердили результативність розроблених методичних рекомендацій щодо вдосконалення методики розвитку сили м’язів верхнього плечового поясу в дітей старшого шкільного віку із низьким рівнем фізичної підготовленості. Ефективність експериментальної програми доведена через поєднання методик розвитку силової витривалості і методики розвитку власне сили у різних співвідношеннях. Проведене дослідження об’єктивно вказує на те, що впровадження розробленої і запропонованої експериментальної програми вдосконалення показників сили старшокласників може бути рекомендована у навчальний процес загальноосвітніх шкіл.
EN : Thesis consists of 59 pages, 4 tables, 8 figures, 50 references. The aim of the study – to improve the methods of strength of the upper body muscles in boys with low levels of physical fitness. The object of the study – the educational process. The subject of the study – methods of the upper body muscles' strength developing in boys with low levels of physical fitness The participants of the study – 9th grade boys with low levels of physical fitness. Methods of the research – analysis and summary of the literature on the topic of research, pedagogical supervision, pedagogical experiment, test of physical fitness, and methods of mathematical statistics. As muscle mass increases throughout preadolescence and adolescence, there is an increase in muscular strength. In fact, the growth curves for strength are similar to those for body muscle mass. Results of the study, pull ups on the bar, and dips bars, confirmed the effectiveness of the developed methodological recommendations on improving methods of strength in the upper body muscles in high school age children with low levels of physical fitness. The effectiveness of the experimental program is proved through a combination of methods power endurance and strength development techniques in different percentages. Measurement of selected measures of physical fitness in children is common in most physical education programs. When properly administered, physical fitness tests can be used to evaluate children's fitness status, develop personalized programs, track progress, motivate participants, and promote physical education. The study objectively points out that the introduction of the developed and the proposed pilot program to improve the performance of senior strength may be recommended in the educational process of a comprehensive public school.
Description: Скрипченко І. І. Удосконалення силової підготовки в хлопців старшого шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. В. Соколова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 59 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4429
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Скрипченко ІГОР ІГОРОВИЧ.docМагістерська робота880 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.