Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4435
Title: | Оцінка показників гнучкості в учнів старшого шкільного віку |
Authors: | Щедріна, Дарина Сергіївна |
Keywords: | гнучкість старший шкільний вік юнаки дівчата загальносвітні школи |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | UA : Кваліфікаційна робота магістра – 60 сторінок, 6 таблиць, 9 рисунків, 52 літературних джерела.
Метою даного дослідження є оцінка ефективності занять з фізичної культури у загальноосвітній школі, щодо розвитку гнучкості у учнів старшого шкільного віку.
Суб’єкт дослідження – діти старшого шкільного віку.
Об'єкт дослідження – навчально-виховний процес з фізичної культури у загальноосвітній школі.
Предмет дослідження – динаміка показників гнучкості у дітей старшого шкільного віку під впливом занять з фізичної культури.
Методи дослідження – теоретичний аналіз науково-методичної літератури, педагогічні спостереження, педагогічний експеримент, тестування показників гнучкості, методи математичної статистики.
У результаті дослідження було виявлено, що засоби які використовувались на заняттях з фізичної культури в контрольній групі, що спрямовані на розвиток гнучкості, дозволяють підтримувати розвиток показників гнучкості на попередньому рівні. А засоби, що застосовувалися в експериментальній групі дозволили збільшити показники гнучкості у юнаків і дівчат за результатами всіх тестів. Але вірогідні зміни спостерігаються за результатами тесту "нахил тулуба вперед з положення сидячи" у юнаків і дівчат 10 і 11 класу, а також за результатами тесту "шпагат поперечний" у дівчат 10 класу. Результати дослідження можуть бути використанні вчителями фізичної культури в навчально-виховному процесі з фізичного виховання, спрямованого на розвиток гнучкості учнів старшого шкільного віку. EN : Кваліфікаційна робота магістра – 60 сторінок, 6 таблиць, 9 рисунків, 52 літературних джерела. Метою даного дослідження є оцінка ефективності занять з фізичної культури у загальноосвітній школі, щодо розвитку гнучкості у учнів старшого шкільного віку. Суб’єкт дослідження – діти старшого шкільного віку. Об'єкт дослідження – навчально-виховний процес з фізичної культури у загальноосвітній школі. Предмет дослідження – динаміка показників гнучкості у дітей старшого шкільного віку під впливом занять з фізичної культури. Методи дослідження – теоретичний аналіз науково-методичної літератури, педагогічні спостереження, педагогічний експеримент, тестування показників гнучкості, методи математичної статистики. У результаті дослідження було виявлено, що засоби які використовувались на заняттях з фізичної культури в контрольній групі, що спрямовані на розвиток гнучкості, дозволяють підтримувати розвиток показників гнучкості на попередньому рівні. А засоби, що застосовувалися в експериментальній групі дозволили збільшити показники гнучкості у юнаків і дівчат за результатами всіх тестів. Але вірогідні зміни спостерігаються за результатами тесту "нахил тулуба вперед з положення сидячи" у юнаків і дівчат 10 і 11 класу, а також за результатами тесту "шпагат поперечний" у дівчат 10 класу. Результати дослідження можуть бути використанні вчителями фізичної культури в навчально-виховному процесі з фізичного виховання, спрямованого на розвиток гнучкості учнів старшого шкільного віку. |
Description: | Щедріна Д. С. Оцінка показників гнучкості в учнів старшого шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. В. Соколова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 60 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4435 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Щедріна Дарина Сергіївна.doc | Магістерська робота | 1.14 MB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.