Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4436
Title: Вплив рухливих ігор на розвиток фізичних якостей учнів молодшого шкільного віку
Authors: Бібік, Ольга Володимирівна
Keywords: фізичні якості
рухливі ігри
молодший шкільний вік
динаміка показників
експериментальна і контрольна група
Issue Date: 2020
Abstract: EN : The thesis contains 57 pages, 5 tables, 67 literary sources. The object of the research is the organization and conduct of outdoor games at physical education lessons, as a factor in the development of physical qualities of primary school students. The purpose of the research is to study the influence of outdoor games on the development of physical qualities and an increase in the level of physical fitness of primary school students. Research methods – analysis of scientific and methodological literature; testing of physical fitness (running alternating with walking, m; shuttle run 4x9 m, s; long jump from the spot, cm; flexion and extension of the arms in support, number of times; forward bend, cm; run 30 m, s); pedagogical experiment; methods of mathematical statistics. The positive influence of outdoor games on the development of physical qualities and indicators characterizing the physical fitness of primary school age students has been experimentally established. Positive changes were noted due to the fact that the pupils of the experimental group were provided with outdoor games that contribute to a more rational increase in the level of physical fitness. So, reliably significant changes during the main experiment occurred in all indicators of physical qualities in the experimental group. The organization and conduct of outdoor games contributes to the development of physical qualities in primary school age students and has a positive effect on their level of physical fitness.
UA : Дипломна робота містить 57 сторінок, 5 таблиць, 67 літературних джерел. Об’єкт дослідження – організація та проведення рухливих ігор на уроках фізичної культури, як фактору розвитку фізичних якостей учнів молодших класів. Мета дослідження – дослідження впливу рухливих ігор на розвиток фізичних якостей і підвищення рівня фізичної підготовленості учнів молодших класів. Методи дослідження – аналіз науково-методичної літератури; тестування фізичної підготовленості (біг у чергуванні з ходьбою, м; човниковий біг 4х9 м, с; стрибок у довжину з місця, см; згинання та розгинання рук в упорі, кількість разів; нахил вперед, см; біг 30 м, с); педагогічний експеримент; методи математичної статистики. Експериментально встановлено позитивний вплив занять рухливими іграми на розвиток фізичних якостей і показники, що характеризують фізичну підготовленість учнів молодшого шкільного віку. Відзначені позитивні зміни пов’язані з тим, що учням експериментальної групи були надані рухливі ігри, які сприяють більш раціональному підвищенню рівня фізичної підготовленості. Так, достовірно значимі зміни за час основного експерименту відбулися за всіма показниками фізичних якостей в експериментальній групі. Організація і проведення рухливих ігор сприяє розвитку фізичних якостей в учнів молодшого шкільного віку і позитивно впливає на рівень їх фізичної підготовленості.
Description: Бібік О. В. Вплив рухливих ігор на розвиток фізичних якостей учнів молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Ф. Ф. Товстоп’ятко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 57 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4436
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бібік О.В..docМагістерська робота401 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.