Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4437
Title: Визначення динаміки фізичної та функціональної підготовленості учнів старшого шкільного віку під впливом секційних занять з силового фітнесу
Authors: Данілов, Григорій Олегович
Keywords: секційні заняття
силовий фітнес
підлітки
фізична та функціональна підготовленість
ефективність занять
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 58 сторінки, 5 таблиць, 64 джерела. Суб’єкт дослідження: юнаки і дівчата 14-15 років. Об’єкт дослідження – секційні заняття з силового фітнесу. Мета роботи – вивчення впливу секційних занять з силового фітнесу на фізичну і функціональну підготовленість учнів 14-15 років. Методи дослідження – аналіз та узагальнення науково-методичних джерел за темою дослідження; педагогічний експеримент; тестування рівня розвитку фізичних якостей: біг 30 м, с; стрибок у довжину з місця, см; підтягування на перекладині, кількість разів; згинання і розгинання рук в упорі лежачи, кількість разів; вис на зігнутих руках, с; піднімання ніг у висі, кількість разів; визначення функціональних показників дихальної системи: ЖЄЛ, мл; проба Штанге і проба Генче, с; стандартні методи математичної статистики. У ході дослідження впливу занять силовим фітнесом на фізичну і функціональну підготовленість учнів 14-15 років було виявлено, що такі заняття сприяють покращенню показників фізичної та функціональної підготовленості. У контрольній групі було зафіксоване поліпшення результатів наприкінці дослідження. Проте юнаки експериментальної групи випередили своїх однолітків з контрольної групи за результатами контрольних випробувань. Аналіз функціональної підготовленості школярів контрольної й експериментальної груп засвідчив, що як юнаки, так і дівчата експериментальної групи випереджають своїх однолітків з контрольної групи за всіма пробами.
EN : Thesis – 58 pages, 5 tables, 64 literary references. Subject of the research: boys and girls aged 14-15. The object of the research is sectional strength fitness classes. The aim of the work is to study the influence of sectional strength fitness classes on the physical and functional fitness of 14-15 year old students. Research methods – analysis and generalization of scientific and methodological sources on the research topic; pedagogical experiment; testing the level of development of physical qualities: running 30 m, s; standing long jump, cm; pull-up on the bar, the number of times; flexion and extension of the arms in the lying position, the number of times; hanging on bent arms, with; lifting the legs in the hang, the number of times; determination of the functional parameters of the respiratory system: lung vital capacity, ml;, ml; Stange’s test and Genche’s test, s; standard methods of mathematical statistics. In the course of the study of the influence of strength fitness classes on the physical and functional readiness of 14-15 year old students, it was found that such classes contribute to the improvement of physical and functional readiness indicators. The control group showed improvement in results at the end of the study. However, the young men of the experimental group were ahead of their peers from the control group according to the results of control tests. The analysis of the functional readiness of schoolchildren in the control and experimental groups showed that both boys and girls in the experimental group are ahead of their peers from the control group in all tests.
Description: Данілов Г. О. Визначення динаміки фізичної та функціональної підготовленості учнів старшого шкільного віку під впливом секційних занять з силового фітнесу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. Л. Притула. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 58 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4437
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Данілов Г.О..docМагістерська робота453.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.