Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4442
Title: Диференційоване навчання в умовах групової форми навчальної діяльності учнів початкової школи
Authors: Толока, Тетяна Анатоліївна
Keywords: диференціація
диференційоване навчання
молодші школярі
виховання
підготовка вчителів початкової школи
компетентність
differentiation
differentiated learning
junior high school students
education
training of primary school teachers
competence
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 98 джерел. Об’єкт дослідження: диференційоване навчання учнів. Предмет дослідження: особливості реалізації диференційного навчання у процесі навчальної діяльності молодших школярів. Мета дослідження: дослідження особливостей використання диференці-йованого підходу у навчанні молодших школярів. В роботі вивчено аспекти диференційфованого навчання молодших школярів та організаційно-педагогічних вимоги до його розвитку; визначено шляхи удосконалення якості навчальної діяльності молодших школярів. В результаті експериментального дослідження визначено, що слід реалізовувати принцип індивідуального підходу, який виявляється у диференціації, на усіх уроках, в процесі засвоєння змісту усіх навчальних дисциплін.
EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 98 sources. Object of research: differentiated learning of students. Subject of research: features of realization of differential education in the process of educational activity of junior schoolchildren. The purpose of the study: to study the features of the use of a differentiated approach in the education of primary school students. The aspects of differentiated education of junior schoolchildren and organizational and pedagogical requirements for its development are studied in the work; identified ways to improve the quality of educational activities of junior high school students. As a result of experimental research it is determined that the principle of individual approach should be implemented, which is manifested in differentiation, in all lessons, in the process of mastering the content of all disciplines.
Description: Толока Т. А. Диференційоване навчання в умовах групової форми навчальної діяльності учнів початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4442
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toloka.docxМагістерська робота114.57 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.