Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4460
Title: Вивчення показників розвитку гнучкості в учнів середнього шкільного віку
Authors: Сліпченко, Тетяна Володимирівна
Keywords: гнучкість
фізична культура
середній шкільний вік
загальноосвітня школа
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра – 58 сторінок, 4 таблиці, 4 рисунки, 54 літературних джерела. Метою даного дослідження є вивчення особливостей змін показників функціональних можливостей м'язів тулуба і рухливості хребта учнів середнього шкільного віку під впливом занять із фізичної культури у загальноосвітній школі. Суб’єкт дослідження – діти середнього шкільного віку. Об'єкт дослідження – навчально-виховний процес із фізичної культури у загальноосвітній школі. Предмет дослідження – динаміка показників гнучкості у дітей середнього шкільного віку під впливом занять з фізичної культури. Методи дослідження: 1. Теоретичний аналіз науково-методичної літератури. 2. Педагогічні спостереження. 3. Педагогічний експеримент. 4. Тестування показників гнучкості. 5. Методи математичної статистики. Аналіз динаміки показників хлопців середнього шкільного віку протягом дослідження засвідчив покращення результатів, хоча зміни носили тенденційний характер. При виконанні контрольних тестів не відбулося статистично достовірних змін за більшістю вправ. Методи і засоби, що застосовувалися на заняттях з фізичної культури в загальноосвітній школі дозволяють підтримувати і незначно збільшувати показники гнучкості в хлопців середнього шкільного віку за результатами всіх тестів. Результати дослідження можуть бути використанні вчителями фізичної культури в навчально-виховному процесі зі фізичного виховання, спрямованого на розвиток гнучкості учнів шкільного віку.
EN : Thesis consists of 58 pages, 4 tables, 4 applications, 54 references. The purpose of this study is to study the peculiarities of changes in the indicators of functional capabilities of the muscles of the torso and the mobility of the spine of middle school children under the influence of physical education classes in secondary school. The participants of the research are middle school children. The object of the research – the educational process of physical culture in secondary school. The subject of research – the dynamics of flexibility of middle school children under the influence of physical education classes. Research methods: 1. Theoretical analysis of scientific and methodological literature. 2. Pedagogical observations. 3. Pedagogical experiment. 4. Flexibility testing. 5. Methods of mathematical statistics. Analysis of the dynamics of secondary school boys during the study showed improved results, although the changes were biased. When performing control tests, there were no statistically significant changes in most exercises. Methods and tools used in physical education classes in secondary school can maintain and slightly increase the flexibility of middle school boys according to the results of all tests. The results of the study can be used by physical education teachers in the educational process of physical education, aimed at the developing the flexibility of school-age children.
Description: Сліпченко В. В. Вивчення показників розвитку гнучкості в учнів середнього шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник В. О. Тищенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 58 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4460
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сліпченко Тетяна Володимирівна.docxМагістерська робота1.15 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.