Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4518
Title: Комунікативні механізми взаємодії з лідерами думок у межах рекламної кампанії
Authors: Рахманіна, Наталя Семенівна
Keywords: лідери думок
інфлюенсери
маркетинг
маркетингова комунікація
інфлюенс-маркетинг
цифрові технології
комунікація
маркетингова інтеграція
засоби маркетингу
коллаборація
thought leaders
influencers
marketing
marketing communication
influence marketing
digital technologies
communication
marketing integration
marketing tools
collaboration
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Магістерська робота «Комунікативні механізми взаємодії з лідерами думок у межах рекламної кампанії» – основний текст – 75 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 70 джерел. Об’єктом дослідження є проектна діяльність лідерів думок з компаніями або брендом в українському медійному просторі. Предметом дослідження є механізми ефективної взаємодії з інфлюенсерами у межах рекламної кампанії. Мета дослідження: виявлення специфіки діяльності лідера думок як інструменту рекламної кампанії та надання рекомендацій для успішної рекламної стратегії. Методи дослідження: для з’ясування ефективність рекламної кампанії за участі лідерів думок для бренду та виявлення найефективніших шляхів комунікацій було використано такі методи: аналіз, описовий метод, контент-аналіз, порівняння, метод класифікації та узагальнення, а також систематизація. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) визначити поняття «реклама», «нативна реклама», «інфлюенс-маркетинг», «лідер думок» у межах медіакомунікації; 2) розкрити основні стратегії рекламних кампаній; 3) виділити типи лідерів думок за різними показниками; 4) проаналізувати особливості сегментування та дослідження цільової аудиторії бренду та лідера думок; 5) змоделювати дієві комунікативні механізми взаємодії з лідерами думок у межах рекламної кампанії. 6) подати рекомендації до підготовки, запуску контенту та оцінки ефективної співпраці з інфлюенсерами. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці вітчизняних і зарубіжних науковців, які досліджували інфлюенс-маркетинг і комунікативні стратегії у соцільних мережах загалом та в межах медіакомунікації зокрема: Дж. А. Барнес, О. Довженко, П. Лазарсфельд, Е. Кац, В. Зірка, В. Корольков, Л. Патрік. Наукова новизна: в роботі були подані рекомендації щодо підготовки, запуску контенту та оцінки ефективної співпраці з інфлюенсерами. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності менеджерів з медіакомунікацій, працівників рекламних і PR агенцій, а також під час подальших наукових розробок із питань залучення лідерів думок у просуванні брендів.
EN : Master's thesis "Communicative mechanisms of interaction with thought leaders within the advertising campaign" - main text - 75 pages. 70 sources were processed for the thesis. The object of the research is the project activity of opinion leaders with companies or brands in the Ukrainian media space. The subject of the study is the mechanisms of effective interaction with influencers within the advertising campaign. The purpose of the study: to identify the specifics of the activities of the opinion leader as a tool of the advertising campaign and provide recommendations for a successful advertising strategy. Research methods: The following methods were used to determine the effectiveness of the advertising campaign with the participation of opinion leaders for the brand and to identify the most effective ways of communication: analysis, descriptive method, content analysis, comparison, classification and generalization, and systematization. To achieve this goal it is necessary to perform the following tasks: 1) define the concepts of "advertising", "native advertising", "influence marketing", "thought leader" within media communication; 2) to reveal the main strategies of advertising campaigns; 3) identify the types of opinion leaders on various indicators; 4) analyze the features of segmentation and research of the target audience of the brand and the opinion leader; 5) to model effective communicative mechanisms of interaction with thought leaders within the advertising campaign. 6) make recommendations for the preparation, launch of content and evaluation of effective cooperation with influencers. The methodological and theoretical basis of the study are the works of domestic and foreign scientists who studied influenza marketing and communication strategies in social networks in general and within media communication in particular: J. A. Barnes, O. Dovzhenko, P. Lazarsfeld, E. Katz, V. Zirka, V. Korolkov, L. Patrick. Scientific novelty: the paper provided recommendations for the preparation, launch of content and evaluation of effective cooperation with influencers. Scope: the materials of the study can be used in the professional activities of media communications managers, employees of advertising and PR agencies, as well as during further research on the involvement of opinion leaders in brand promotion.
Description: Рахманіна Н. С. Комунікативні механізми взаємодії з лідерами думок у межах рекламної кампанії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. М. Плеханова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 75 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4518
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рахманіна Н..docxМагістерська робота685.25 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.