Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4531
Title: Підвищення силових здібностей у школярів старших класів засобами пауерліфтингу
Authors: Андрєєв, Олексій Андрійович
Keywords: пауерліфтинг
учні старших класів
силові здібнос ТІ
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота складається з 92 сторінок, 4 таблиці, 61 літературних джерел. Об’єкт – процес розвитку силових здібностей старшокласників засобами пауерліфтингу. Мета дослідження – сприяти розвитку сили учнів старших класів засобами паурліфтингом. Методи дослідження: У відповідності до завдань кваліфікаційної роботи були підібрані методи дослідження, використання яких, в практиці фізичного виховання, підтвердило їх інформативність та ефективність: теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел, педагогічне тестування (визначення рівня силової підготовленості учнів старших класів), педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Під час проведеного дослідження, виявлено, що рівень фізичного розвитку і силової підготовленості юнаків експериментальної групи, які займалися паурліфтингом в пришкільній секції значно перевищують рівень своїх одноліток, які займалися в секції з бодібілдінгу. Прирост показників з силових здібностей юнаків експериментальної і контрольної груп складав в присіданні з штангою на плечах відповідно – 10,6 % і 1,1 %, в тесті «Жим штанги, лежачи на лавці» – 24,6% і 27,5 %, в тесті «Станова тяга штанги» 8,8 % і 1,7 %, у тесті «Стрибок в довжину з місця» – 4,1 % і 2,8 %, в тесті «Згинання і розгинання рук в упорі лежачи» – 17,8 % і 13,3 %, а в тесті «Підйом тулубу в сід, протягом 30 сек» відповідно – 14,4 % і 5,3 %. З’ясовано, що заняття пауерліфтингом в пришкільній секції ефективні і можуть бути рекомендовані для впровадження в інших закладах середньої освіти.
EN : Qualification work consists of 92 pages, 4 tables, 61 references. The object is the process of developing the strength abilities of high school students by means of powerlifting. The purpose of the study is to promote the development of strength of high school students by powerlifting. Research methods: In accordance with the objectives of the qualifying work were selected research methods, the use of which in the practice of physical education, confirmed their informativeness and effectiveness: theoretical analysis and generalization of literature, pedagogical testing (determining the level of strength training of high school students), pedagogical experiment, methods of mathematical statistics. During the study, it was found that the level of physical development and strength training of young men in the experimental group, who were engaged in powerlifting in the school section, significantly exceeds the level of their peers, who were engaged in the bodybuilding section. The increase in strength of the young men of the experimental and control groups was in squats with a barbell on his shoulders, respectively - 10.6% and 1.1%, in the test "Barbell press, lying on a bench" - 24.6% and 27.5%, in the test "Lifting position of the barbell" 8.8% and 1.7%, in the test "Long jump from the ground" - 4.1% and 2.8%, in the test "Flexion and extension of the arms while lying down" - 17 , 8% and 13.3%, and in the test "Lifting the torso to the side, for 30 seconds, respectively - 14.4% and 5.3%. It has been found that powerlifting classes in the school section are effective and can be recommended for implementation in other secondary schools.
Description: Андрєєв О. А. Підвищення силових здібностей у школярів старших класів засобами пауерліфтингу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник А. П. Конох. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 92 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4531
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Андрєєв.docxМагістерська робота357.08 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.