Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4532
Title: Взаємозв’язок між мотивацією до занять фізичною культурою та рівнем фізичного розвитку і фізичної підготовленості учнів старших класів
Authors: Пред, Поліна Федорівна
Keywords: учні старших класів
фізична підготовленість
мотивація
фізичний розвиток
Issue Date: 2020
Abstract: EN : Qualification work consists of 75 pages, 9 tables, 1 figure 66 literature sources. The purpose of the study is to develop and test the effectiveness of the program of forming in high school students a conscious need for regular physical education. The object of research is the physical education of high school students. Research methods: theoretical: analysis, systematization and comparison of data of special scientific and scientific-methodical literature on the research problem; empirical: pedagogical observations, surveys, interviews, questionnaires; pedagogical testing of physical fitness; pedagogical experiment. The effectiveness of the implementation of the developed program during classes of high school students has been experimentally tested. The obtained results convincingly testify to the effectiveness of the proposed experimental program, which in less than a school year has significantly increased the level of motor activity and physical fitness of adolescents. There has been a significant increase in the number of high school students who have become more positive about physical culture, which has manifested itself in their respective behavior. There was a qualitative transition from one level of motivation to another. The physical fitness of the students who took part in the experiment improved. The largest increase was observed in the boys of the experimental group in pulling up on the crossbar, leaning forward from a sitting position, long jump from a place. The control group reported an improvement, but insignificant.
UA : Кваліфікаційна робота складається з 75 сторінок, 9 таблиць, 1 рисунок 66 літературних джерел. Мета дослідження полягає у розробці та перевірці ефективності програми формування в учнів старших класів усвідомленої потреби в регулярних заняттях фізичною культурою. Об’єкт дослідження – фізичне виховання учнів старших класів. Методи дослідження: теоретичні: аналіз, систематизація та порівняння даних спеціальної наукової та науково-методичної літератури з проблеми дослідження; емпіричні: педагогічні спостереження, опитування, бесіди, анкетування; педагогічне тестування фізичної підготовленості; педагогічний експеримент. Експериментально перевірена ефективність впровадження розробленої програми під час занять учнів старших класів. Отримані результати переконливо свідчать про ефективність запропонованої експериментальної програми, яка за неповний навчальний рік дозволила значно підвищити рівень рухової активності та фізичної підготовленості підлітків. Значно зросла кількість старшокласників, які більш позитивно почали ставитися до фізичної культури, що проявилося у відповідній їхній поведінці. Відбувся якісний перехід від одного рівня мотивації до іншого. Покращилася фізична підготовленість учнів, які приймали участь в експерименті. Найбільший приріст спостерігався у хлопців експериментальної групи в підтягуванні на перекладині, нахилі вперед з положення сидячи, стрибку в довжину з місця. В контрольній групі зареєстровано покращення, але незначне.
Description: Пред П. Ф. Взаємозв’язок між мотивацією до занять фізичною культурою та рівнем фізичного розвитку і фізичної підготовленості учнів старших класів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник А. П. Конох. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 75 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4532
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Пред Кравчук.pdfМагістерська робота958.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.