Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4535
Title: Соціально-педагогічний супровід багатодітної сім’ї у закладі дошкільної освіти
Authors: Замешайлов, Леонід Володимирович
Keywords: сім’я
соціально-педагогічна робота
багатодітна сім’я
супровід
корекція
соціально-педагогічний супровід
соціальний педагог
тренінгова робота
family
socio-pedagogical work
large family
accompaniment
correction
socio-pedagogical support
social pedagogue
training work
Issue Date: 2020
Abstract: EN : Qualification work: 87 pp., 67 sources. The object of research is the process of social and pedagogical support of a large family. The subject of the research is the content of social and pedagogical support of a large family in the conditions of a preschool institution. The purpose of the study is to determine the theoretical foundations, practical ways and technologies for optimizing the socio-pedagogical support of a large family in a preschool institution. Research hypothesis: socio-pedagogical support of large families in preschool education will be more successful, provided that the process of support of methodological activities and diagnostics. Research methods. The following research methods were used to solve the set tasks: theoretical and methodological analysis of pedagogical and psychological literature on the research problem, synthesis, comparison, classification, systematization of theoretical data. The practical significance of the study: the analysis of the theoretical foundations of the study of complex socio-pedagogical support of large families in preschool education allowed to identify the essence and main directions of socio-pedagogical support; to reveal the forms, methods and content of complex socio-pedagogical support of large families.
UA : Кваліфікаційна робота: 87 с., 67 джерел. Об’єкт дослідження – процес соціально-педагогічного супроводу багатодітної сім’ї. Предмет дослідження – зміст соціально-педагогічного супроводу багатодітної сім’ї в умовах закладу дошкільної освіти. Мета дослідження – визначити теоретичні основи, практичні шляхи і технології оптимізації соціально-педагогічного супроводу багатодітної сім’ї в умовах закладу дошкільної освіти. Гіпотеза дослідження: соціально-педагогічний супровід багатодітних сімей в у закладі дошкільної освіти буде більш успішним, за умови включення в процес супроводу методичної діяльності та діагностики. Методи дослідження. Для вирішення поставлених задач використовувались наступні методи дослідження: теоретико-методологічний аналіз педагогічної, психологічної літератури з проблеми дослідження, синтез, порівняння, класифікація, систематизація теоретичних даних. Практична значущість дослідження: аналіз теоретичних основ вивчення комплексного соціально-педагогічного супроводу багатодітних сімей у закладі дошкільної освіти дозволив виявити сутність і основні напрямки соціально-педагогічного супроводу; розкрити форми, методи і зміст комплексного соціально-педагогічного супроводу багатодітних сімей.
Description: Замешайлов Л. В. Соціально-педагогічний супровід багатодітної сім’ї у закладі дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. Г. Лещенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4535
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Замешайлов.pdfМагістерська робота1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.