Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4537
Title: Підготовка дитини з ООП до навчання у закладі загальної середньої освіти
Authors: Червотока, Ольга Сергіївна
Keywords: затримка психічного розвитку
соціально-педагогічна робота
соціально-педагогічний супровід
корекційні технології
діагностична діяльність соціального педагога
mental retardation
socio-pedagogical work
socio-pedagogical support
correction technologies
diagnostic activity of a social pedagogue
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 79 с., 2 таблиці, 70 джерел, 1 додаток. Мета дослідження – вивчити особливості взаємодії соціального педагога з вихователями дошкільних закладів з підготовки до умов навчання дітей з ООП. Об’єкт дослідження – діяльність соціального педагога з дітьми з ООП в умовах дошкільного закладу. Предмет дослідження – процес формування готовності дітей з ООП до навчання у школі. Методи дослідження: теоретичні: теоретичний аналіз наукової літератури з проблеми підготовки до навчання дітей з ООП; емпіричні: спостереження, вивчення документації, тестування, педагогічний експеримент; математичні методи первинної обробки даних. Наукова новизна роботи полягає у тому, що нами було розроблено й апробовано програму підготовки до навчання дітей з ООП на основі взаємодії соціального педагога з вихователями в умовах дошкільного закладу. Практичне значення роботи в тому, що нами проведено комплексне вивчення організації соціально-педагогічної роботи з підготовки до навчання дітей з ООП. Матеріали роботи можуть бути використані шкільними психологами, соціальними педагогами, вихователями дошкільних закладів, фахівцями реабілітаційних центрів.
EN : Qualification work: 79 pages, 2 tables, 70 sources, 1 appendix. The purpose of the study is to study the peculiarities of the interaction of a social pedagogue with educators of preschool institutions in preparation for the learning conditions of children with SEN. The object of research is the activity of a social pedagogue with children with PD in the conditions of a preschool institution. The subject of the research is the process of forming the readiness of children with SEN to study at school. Research methods: theoretical: theoretical analysis of the scientific literature on the problem of preparation for education of children with PDO; empirical: observation, study of documentation, testing, pedagogical experiment; mathematical methods of primary data processing. The scientific novelty of the work is that we have developed and tested a program of preparation for the education of children with PD based on the interaction of a social educator with educators in a preschool institution. The practical significance of the work is that we conducted a comprehensive study of the organization of socio-pedagogical work in preparation for the education of children with SEN. Materials of work can be used by school psychologists, social pedagogues, educators of preschool institutions, experts of rehabilitation centers.
Description: Червотока О. С. Підготовка дитини з ООП до навчання у закладі загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 79 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4537
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Червотока.pdfМагістерська робота1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.