Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4537
Title: | Підготовка дитини з ООП до навчання у закладі загальної середньої освіти |
Authors: | Червотока, Ольга Сергіївна |
Keywords: | затримка психічного розвитку соціально-педагогічна робота соціально-педагогічний супровід корекційні технології діагностична діяльність соціального педагога mental retardation socio-pedagogical work socio-pedagogical support correction technologies diagnostic activity of a social pedagogue |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | UA : Кваліфікаційна робота: 79 с., 2 таблиці, 70 джерел, 1 додаток.
Мета дослідження – вивчити особливості взаємодії соціального педагога з вихователями дошкільних закладів з підготовки до умов навчання дітей з ООП.
Об’єкт дослідження – діяльність соціального педагога з дітьми з ООП в умовах дошкільного закладу.
Предмет дослідження – процес формування готовності дітей з ООП до навчання у школі.
Методи дослідження: теоретичні: теоретичний аналіз наукової літератури з проблеми підготовки до навчання дітей з ООП; емпіричні: спостереження, вивчення документації, тестування, педагогічний експеримент; математичні методи первинної обробки даних.
Наукова новизна роботи полягає у тому, що нами було розроблено й апробовано програму підготовки до навчання дітей з ООП на основі взаємодії соціального педагога з вихователями в умовах дошкільного закладу.
Практичне значення роботи в тому, що нами проведено комплексне вивчення організації соціально-педагогічної роботи з підготовки до навчання дітей з ООП. Матеріали роботи можуть бути використані шкільними психологами, соціальними педагогами, вихователями дошкільних закладів, фахівцями реабілітаційних центрів. EN : Qualification work: 79 pages, 2 tables, 70 sources, 1 appendix. The purpose of the study is to study the peculiarities of the interaction of a social pedagogue with educators of preschool institutions in preparation for the learning conditions of children with SEN. The object of research is the activity of a social pedagogue with children with PD in the conditions of a preschool institution. The subject of the research is the process of forming the readiness of children with SEN to study at school. Research methods: theoretical: theoretical analysis of the scientific literature on the problem of preparation for education of children with PDO; empirical: observation, study of documentation, testing, pedagogical experiment; mathematical methods of primary data processing. The scientific novelty of the work is that we have developed and tested a program of preparation for the education of children with PD based on the interaction of a social educator with educators in a preschool institution. The practical significance of the work is that we conducted a comprehensive study of the organization of socio-pedagogical work in preparation for the education of children with SEN. Materials of work can be used by school psychologists, social pedagogues, educators of preschool institutions, experts of rehabilitation centers. |
Description: | Червотока О. С. Підготовка дитини з ООП до навчання у закладі загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 79 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4537 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Червотока.pdf | Магістерська робота | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.