Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4567
Title: | Розвиток критичного мислення молодших школярів в процесі освітньої діяльності |
Authors: | Безотосна, Ольга Василівна |
Keywords: | критичне мислення молодший школяр освіта педагогічні умови початкова освіта технологія розвитку критичного мислення critical thinking junior high school student education pedagogical conditions primary education technology for the development of critical thinking |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 74 джерела. Об’єкт дослідження: розвиток критичного мислення молодших школярів. Предмет дослідження: педагогічні умови розвитку критичного мислення молодших школярів в процесі освітньої діяльності. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови розвитку критичного мислення молодших школярів. В роботі обґрунтовано та експериментально доведено можливість розвитку критичного мислення молодших школярів у відповідності до їх вікових особливостей; виділено педагогічні умови розвитку критичного мислення учнів початкових класів; розроблено і впроваджено у навчальний процес система вправ щодо розвитку критичного мислення учнів може використовуватись вчителями початкових класів, вихователями груп продовженого дня та у процесі підготовки майбутніх вчителів початкових класів до роботи з формування критичного мислення молодших школярів. EN : The work is presented on 76 pages of printed text. The list of links includes 74 sources. Object of research: development of critical thinking of junior schoolchildren. Subject of research: pedagogical conditions of development of critical thinking of junior schoolchildren in the process of educational activity. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the development of critical thinking in primary school students. The paper substantiates and experimentally proves the possibility of developing critical thinking of junior schoolchildren in accordance with their age characteristics; pedagogical conditions of development of critical thinking of pupils of initial classes are allocated; developed and implemented in the educational process a system of exercises for the development of critical thinking of students can be used by primary school teachers, educators of extended day groups and in the process of preparing future primary school teachers to work on the formation of critical thinking of primary school children. |
Description: | Безотосна О. В. Розвиток критичного мислення молодших школярів в процесі освітньої діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 76 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4567 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bezotosna.docx | Магістерська робота | 243.42 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.