Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4568
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолошиновська, Анастасія Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-01-20T06:35:52Z-
dc.date.available2021-01-20T06:35:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4568-
dc.descriptionВолошиновська А. О. Інтерактивне навчання як засіб розвитку креативності молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 75 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 82 джерела. Об’єкт дослідження: процес розвитку креативності молодших школярів. Предмет дослідження: інтерактивне навчання як засіб розвитку креативності молодших школярів. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність дидактичних умов розвитку креативності учнів молодшого шкільного віку шляхом інтерактивного навчання. В роботі уточнено ключові поняття дослідження, визначено дидактичні умови розвитку креативності молодших школярів в освітньому процесі; визначено критерії, показники та рівні розвитку креативності учнів початкових класів. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані у роботі вчителів початкових класів з метою підвищення рівня креативності в учнів на уроках.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of links includes 82 sources. Object of research: the process of developing the creativity of younger students. Subject of research: interactive learning as a means of developing the creativity of junior schoolchildren. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of didactic conditions for the development of creativity of primary school students through interactive learning. The key concepts of the research are specified in the work, the didactic conditions of development of creativity of junior schoolchildren in the educational process are determined; criteria, indicators and levels of creativity of primary school students are determined. Qualification materials can be used in the work of primary school teachers in order to increase the level of creativity of students in the classroom.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдидактичні умовиuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectdidactic conditionsuk
dc.subjectprimary educationuk
dc.subjectinteractive learninguk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectjunior high school studentsuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectartuk
dc.titleІнтерактивне навчання як засіб розвитку креативності молодших школярівuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshynovska.docxМагістерська робота749.41 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.