Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4674
Title: Формування здорового способу життя студентів закладу вищої освіти
Authors: Кудряшова, Юлія Олександрівна
Keywords: здоров’я
спосіб життя
здоровий спосіб життя
здоров’язбережувальні технології
здоровий спосіб життя студентів
валеологія
культура здоров’я
тренінг
ціннісні орієнтації
health
lifestyle
healthy lifestyle
health technologies
healthy lifestyle of students
valeology
health culture
training
value orientations
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 115 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 3 рисунка. Перелік посилань включає 96 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування здорового способу життя студентів. Предмет дослідження: педагогічні умови формування здорового способу життя студентів. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов та розробці заходів, спрямованих на формування здорового способу життя студентів закладу вищої освіти. В роботі проаналізовано стан розробленості проблеми формування здорового способу життя студентів; розкрито сутність та зміст понять «здоров’я» та «здоровий спосіб життя»; розглянуто особливості формування здорового способу життя студентів закладу вищої освіти; теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування здорового способу життя студентів закладу вищої освіти; розроблено показники та визначено рівні сформованості здорового способу життя студентів закладу вищої освіти; розроблено заходи, спрямовані на формування здорового способу життя студентів. Наукова новизна полягає в тому, що уточнено сутність понять «здоровий спосіб життя студентів» та «процес формування здорового способу життя студента»; теоретично обґрунтовано та розроблено педагогічні умови формування здорового способу життя студентів закладу вищої освіти; визначено показники та рівні сформованості здорового способу життя студентів.
EN : The work is presented on 115 pages of printed text, contains 1 table, 3 figures. The list of references includes 96 sources. The object of the study: the process of forming a healthy lifestyle of students. Subject of research: pedagogical conditions of formation of a healthy way of life of students. The purpose of the study is to theoretically substantiate the pedagogical conditions and develop measures aimed at forming a healthy lifestyle of students of higher education. The paper analyzes the state of development of the problem of forming a healthy lifestyle of students; the essence and meaning of the concepts "health" and "healthy lifestyle" are revealed; features of formation of a healthy way of life of students of an institution of higher education are considered; theoretically substantiated pedagogical conditions for the formation of a healthy lifestyle of students of higher education; indicators have been developed and the levels of formation of a healthy lifestyle of students of higher education institutions have been determined; measures aimed at forming a healthy lifestyle of students have been developed. The scientific novelty is that the essence of the concepts "healthy lifestyle of students" and "the process of forming a healthy lifestyle of students" is specified; theoretically substantiated and developed pedagogical conditions for the formation of a healthy lifestyle of students of higher education; indicators and levels of formation of a healthy way of life of students are defined.
Description: Кудряшова Ю. О. Формування здорового способу життя студентів закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 115 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4674
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kudriashova.pdfМагістерська робота913.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.