Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4680
Title: Формування маркетингової компетентності викладача коледжу засобами інформаційних технологій
Authors: Омельчак, Еліна Юріївна
Keywords: освітній процес
заклад вищої освіти
викладач
компетентність
освітній маркетинг
освітня послуга
маркетингова діяльність викладача
інформаційні технології
програма
educational process
institution of higher education
teacher
competence
educational marketing
educational service
marketing activities of the teacher
information technology
program
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 97 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань включає 80 джерел, з них на іноземній мові – 1. Об’єкт дослідження: професійно-педагогічна діяльність викладача коледжу. Предмет дослідження: педагогічні умови формування маркетингової компетентності викладача коледжу. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати педагогічні умови формування маркетингової компетентності викладача коледжу та розробити програму, що забезпечує реалізацію визначених умов засобами інформаційних технологій. В роботі проаналізовано підходи до визначення поняття маркетингової компетентності викладача; визначено особливості застосування інформаційних технологій для формування маркетингової компетентності викладача; обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують формування маркетингової компетентності викладача коледжу; розроблено програму формування маркетингової компетентності викладачів коледжу. Наукова новизна: уточнено сутність маркетингової компетентності викладача коледжу; визначено та обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують формування маркетингової компетентності викладача; конкретизовано рівні сформованості маркетингової компетентності викладача; обґрунтовано ефективність застосування інформаційних технологій у формуванні маркетингової компетентності викладача коледжу.
EN : The work is presented on 97 pages of printed text, contains 4 tables, 1 figure. The list of references includes 80 sources, 1 of them in foreign language. The object of the study: professional and pedagogical activity of a college teacher. Subject of research: pedagogical conditions of formation of marketing competence of a college teacher. The purpose of the study: to theoretically substantiate the pedagogical conditions for the formation of marketing competence of a college teacher and to develop a program that ensures the implementation of certain conditions by means of information technology. The paper analyzes the approaches to defining the concept of marketing competence of the teacher; features of application of information technologies for formation of marketing competence of the teacher are defined; substantiated pedagogical conditions that ensure the formation of marketing competence of the college teacher; the program of formation of marketing competence of teachers of college is developed. Scientific novelty: the essence of marketing competence of a college teacher is specified; identified and substantiated pedagogical conditions that ensure the formation of marketing competence of the teacher; the levels of formation of marketing competence of the teacher are specified; the efficiency of application of information technologies in formation of marketing competence of the teacher of college is substantiated.
Description: Омельчак Е. Ю. Формування маркетингової компетентності викладача коледжу засобами інформаційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 97 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4680
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Omelchak.pdfМагістерська робота738.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.