Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4712
Title: Науково-теоретичні засади дослідження професійної компетентності сучасного педагога вищої школи
Authors: Чаговець, Ангеліна Олександрівна
Keywords: професійна діяльність педагога
професійна компетентність
педагог вищої школи
вища школа
professional activity of the teacher
professional competence
high school teacher
high school
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 98 сторінках друкованого тексту, містить 1 рисунок. Перелік посилань включає 79 джерел, з них на іноземній мові – 1. Об’єкт дослідження: сутність та зміст професійної компетентності педагога вищої школи. Мета дослідження: дослідити професійну компетентність сучасного педагога вищої школи. Предмет дослідження: наукові, теоретичні, нормативні, емпіричні засади, які визначають, або на яких має базуватись визначення сутність та зміст професійної компетентності сучасного педагога вищої школи. В роботі вивчено основні вимоги до викладача вищого навчального закладу в контексті історичного розвитку; розкрито особливості професійної діяльності та професійного розвитку у сучасному закладі вищої освіти; здійснено аналіз наукового розуміння сутності професійної компетентності у педагога вищої школи; визначено та охарактеризовано зміст та структуру професійної компетентності сучасного педагога вищої школи; провелено емпіричне дослідження рівня професійної компетентності сучасного педагога вищого навчального закладу. Практичне значення роботи полягає у подальшому підвищенні ефективності управління формуванням професійної компетентності педагога вищої школи.
EN : The work is presented on 98 pages of printed text, contains 1 figure. The list of references includes 79 sources, 1 of them in foreign language. The object of the study: the essence and content of professional competence of a high school teacher. The purpose of the study: to explore the professional competence of a modern high school teacher. Subject of research: scientific, theoretical, normative, empirical principles that determine or on which the definition of the essence and content of professional competence of a modern high school teacher should be based. The paper examines the basic requirements for a teacher of higher education in the context of historical development; features of professional activity and professional development in a modern institution of higher education are revealed; the analysis of scientific understanding of essence of professional competence at the teacher of higher school is carried out; the content and structure of professional competence of a modern higher school teacher are defined and characterized; an empirical study of the level of professional competence of a modern teacher of higher education was conducted. The practical significance of the work is to further increase the effectiveness of management of the formation of professional competence of higher education teachers.
Description: Чаговець А. О. Науково-теоретичні засади дослідження професійної компетентності сучасного педагога вищої школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 98 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4712
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chahovets.pdfМагістерська робота871.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.