Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4787
Title: Соціально-психологічні особливості прояву лідерства у старшокласників
Authors: Сонькіна, Івета Євгенівна
Keywords: успіх
мотиви
лідерство
досягнення
гендер
мотивація
потреби
старшокласники
success
motivations
leadership
achievements
gender
motivation
needs
high school students
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота виклади на 93 сторінок, 6 рисунок. Перелік посилання включає 84 джерела. Об’єкт дослідження: феномен лідерства у старшокласників. У сучасному суспільстві інтерес до проблематики лідерства істотно зростає, як у наукових колах, так і серед педагогічної громадськості. Це обумовлено, з одного боку, тим, що розгляд процесів міжособистісної взаємодії з позицій гуманістичної психології посилив інтерес до кожної окремої особистості, її місця і ролі в цій взаємодії; з іншого боку, демократичні процеси в суспільстві: багатопартійність, відносна самостійність органів місцевого самоврядування, розвиток підприємництва активізували процес висування великої кількості лідерів - суспільно-політичних діячів, парламентарів, керівників сучасних підприємств тощо. Роль лідера дуже значна в малій групі, тому що він вирішує головні завдання, які поставлені перед групою у певній ситуації. На місці лідера не може бути будь-яка людина, а лише той, чия готовність діяти відповідає моменту. Специфіка лідерства полягає в тому, що роль лідера не тільки "дають", але він бере її сам. Іншими словами, -лідером може стати той, хто крім відповідного соціально-психологічного складу має достатню мотивацію лідерства, хоче виконувати цю роль у малій групі у певній ситуації. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше теоретико-емпіричним шляхом доведено специфіку відмінностей мотивів лідерства за гендером у старшокласників в реальній організації «Школа лідерів».
EN : The work is 93 pages, 6 figures. The list of references includes 84 sources. Object of research: the phenomenon of leadership in high school students. In modern society, interest in the issue of leadership is growing significantly, both in academia and among the teaching community. This is due, on the one hand, to the fact that the consideration of the processes of interpersonal interaction from the standpoint of humanistic psychology has increased interest in each individual, its place and role in this interaction; on the other hand, democratic processes in society: multiparty system, relative independence of local governments, business development have intensified the process of nominating a large number of leaders - socio-political figures, parliamentarians, leaders of modern enterprises and more. The role of the leader is very important in a small group, because he solves the main tasks that are set before the group in a given situation. In the place of a leader can not be anyone, but only one whose willingness to act corresponds to the moment. The specificity of leadership is that the role of leader is not only "given", but he takes it himself. In other words, a leader can be someone who, in addition to the appropriate socio-psychological composition, has sufficient motivation for leadership, wants to perform this role in a small group in a given situation. The scientific novelty of the work is that for the first time the specifics of differences in the motives of leadership by gender in high school students in the real organization "School of Leaders" are proved by theoretical and empirical means.
Description: Сонькіна І. Є. Соціально-психологічні особливості прояву лідерства у старшокласників : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник В. В. Грандт. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 93 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4787
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сонькіна Івета.pdfМагістерська робота1.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.