Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4804
Title: Психологічні особливості особистості підприємця
Authors: Супрун, Тарас Юрійович
Keywords: підприємництво
самовизначення
спрямованість
мотивація
особистість
потенціал
установка
успішність
entrepreneurship
self-determination
direction
motivation
personality
potential
installation
success
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота виклади на 92 сторінки,3 таблиці, 4 рисунка. Перелік посилання включає 89 джерел. Об’єкт дослідження: підприємництво як соціально-психологічний феномен. На сьогоднішній день проблема вивчення такого соціально-психологічного явища як підприємництво викликає підвищений інтерес у багатьох дослідників, що пояснюється відсутністю єдиного і чіткого формулювання даного поняття і недостатньою розробленістю питань про психологічні особливості особистості, що мають своєю метою створення власного бізнесу. Одним з найважливіших факторів, що має істотний вплив на ефективність реалізації підприємницької діяльності, є наявність у особистості певних внутрішніх, психологічних характеристик (мотивація та соціально-психологічні установки щодо здійснення бізнесу, готовність до ризику, вольові якості та ін.). варто відзначити, що успіх бізнес-діяльності багато в чому залежить від зрілості особистості, яка знаходиться в безперервному процесі становлення та розвитку. Потужним стимулом до започаткування власного бізнесу при цьому є мотивація, в основі якої лежать ті або інші нереалізовані потреби людини. Тому необхідним стає усвідомлення мотивів (зовнішніх та внутрішніх), що спонукають особистість відкрити свою справу і, тим самим, стати самостійним суб’єктом підприємницького бізнесу. Наукова новизна: теоретичний аналіз та практичне дослідженні мотиваційної сфери особистості, що приймає рішення створити та вести власний бізнес. Виявлені соціально-психологічні установки в мотиваційно-потребнісній сфері особистості щодо створення власного бізнесу мають великий вплив на успішне започаткування підприємницької діяльності.
EN : The work is presented on 92 pages, 3 tables, 4 figures. The list of references includes 89 sources. Object of research: entrepreneurship as a socio-psychological phenomenon. To date, the problem of studying such a socio-psychological phenomenon as entrepreneurship is of great interest to many researchers, due to the lack of a single and clear formulation of this concept and insufficient elaboration of questions about the psychological characteristics of the individual. One of the most important factors that has a significant impact on the effectiveness of entrepreneurial activity is the presence of certain internal, psychological characteristics (motivation and socio-psychological attitudes to doing business, willingness to take risks, willpower, etc.). It is worth noting that the success of business largely depends on the maturity of the individual, which is in a continuous process of formation and development. A powerful incentive to start your own business is motivation, which is based on certain unrealized human needs. Therefore, it becomes necessary to be aware of the motives (external and internal) that motivate a person to open his own business and, thus, to become an independent business entity. Scientific novelty: theoretical analysis and practical study of the motivational sphere of the individual who decides to create and run their own business. Identified socio-psychological attitudes in the motivational and need sphere of the individual to create their own business have a great influence on the successful start of business.
Description: Супрун Т. Ю. Психологічні особливості особистості підприємця : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник В. В. Грандт. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 92 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4804
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Супрун.pdfМагістерська робота1.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.