Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4926
Title: Застосування математичних моделей побудованих на принципах «вірусного маркетингу»
Authors: Таран, Ірина Володимирівна
Keywords: вірусний маркетинг
епідемія
маркетинг
viral marketing
epidemic
marketing
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра : 58 с., 11 рис., 22 джерела, 2 додатки. Робота присвячена математичному моделюванню та застосуванню побудованих моделей, побудованих на принципах «вірусного маркетингу» до розв’язання задач моделювання процесів поширення різного роду «епідемій». Мета та завдання дослідження: провести аналіз моделей побудованих на принципах «вірусного маркетингу», сфер діяльності людини, суспільних груп на яких можливий інформаційний вплив, застосування описаних підходів до розв’язання окремих задач. Об’єкт дослідження: математичні моделі SIT, SIRT, SAIR, PSIDR, сучасні методи та підходи до математичного моделювання, задачі моделювання поширення комп’ютерних вірусів в комп’ютерних мережах, розповсюдження інформаційних «епідемій»; У роботі використовуються такі методи, як: аналітичний, синтез, аналітико-синтетичний, практичний, порівняльний. Новизна роботи: Розглянуто застосування математичних моделей до вивчення «вірусно» поширюваних процесів, а саме поширення комп’ютерних вірусів у мережах, динаміки виборчих процесів, ризиків пов’язаних з міграційними процесами, проведено аналіз динаміки зміни кількісних складів соціальних груп під впливом інформації. Проведені чисельні комп’ютерні експериментальні дослідження.
EN : Master’s Qualification Thesis : 58 pages, 11 figures, 22 references, 2 supplements. The Master’s Qualification Thesis is sanctified to the mathematical modeling and application of the construct of the models which built on principles of the «viral marketing» to the decision of the tasks of the modeling of processes of distribution of different sort of the «epidemics». Aim and task of research: to conduct the analysis of the models as built on principles of the «viral marketing», spheres of activity of man, community groups on that informative influence, application of the described going, is possible near the decision of several tasks. Research object: mathematical models such as SIT, SIRT, SAIR, PSIDR, modern methods and methods of the mathematical modeling, tasks of modeling of distribution of computer viruses in the computer networks, distribution of informative «epidemics». The methods of the research are analytical, synthesis, analytical-synthetic, practical and comparative. Originality of the research: application of the mathematical models is considered to the study of «viral» expandable processes, namely distribution of computer viruses is in the networks, dynamics of the electoral processes, related risks to the migratory processes, the analysis of the change dynamics of the quantitative composition of people who conducted under information action. Numeral computer experimental studies are undertaken.
Description: Таран І. В. Застосування математичних моделей побудованих на принципах «вірусного маркетингу» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 111 "Математика" / наук. керівник О. Г. Спиця. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 58 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4926
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри загальної математики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
diplom_Taran.pdfМагістерська робота1.98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.