Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4983
Title: Комп’ютерне моделювання процесу руйнування тіл у 3D іграх
Other Titles: Computer simulation of the process of destruction of bodies in 3d games
Authors: Гармаш, Олексій Романович
Keywords: ігровий движок
руйнування
фрактуризація
game engine
destruction
fracturing
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Мета кваліфікаційної роботи полягає у вивченні методів та засобів руйнування 3D об’єктів, якісному та кількісному порівнянні наявних методів між собою в контексті відеоігор, а також створенні власної системи руйнувань на основі наявних рішень та алгоритмів. Вхідними даними системи являються 3D об’єкти. В свій час система повинна при певних діях користувача над певним 3D тілом змоделювати та відобразити реалістичне руйнування даного об’єкту. Досліджено методи, засоби та сучасні системи, що реалізують механіку руйнувань, а також можливе подальше застосування системи у відеоіграх. Спроектовано та реалізовано тривимірну гру для мобільних пристроїв під управлінням операційної системи Android за допомогою мови програмування C# та ігрового движка Unity 3D.
EN : The aim of the qualification work is to study the methods and means of destruction of 3D objects, qualitative and quantitative comparison of existing methods with each other in the context of video games, as well as creating your own system of destruction based on existing solutions and algorithms. The system input is 3D objects. At one time, the system must, under certain user actions on a certain 3D body, simulate and display a realistic destruction of the object. Methods, means and modern systems that implement the mechanics of destruction, as well as possible further application of the system in video games are studied. Designed and implemented a three-dimensional game for mobile devices running the Android operating system using the C # programming language and the Unity 3D game engine.
Description: Гармаш О. Р. Комп’ютерне моделювання процесу руйнування тіл у 3d іграх : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник В. Г. Вербицький. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 106 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4983
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри електроніки, інформаційних систем та програмного забезпечення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гармаш.pdfМагістерська робота3.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.