Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5024
Title: Організація сервісних центрів у системі МВС України
Authors: Портний, Віталій Володимирович
Keywords: адміністративна послуга
administrative service
поліцейська послуга
police service
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Мета дослідження: полягає в тому, щоб на основі аналізу наявних наукових підходів, національного та міжнародного законодавства і практики його застосування визначити шляхи удосконалення діяльності організації сервісних центрів у системі МВС України. Об’єкт дослідження: суспільні відносини у сфері надання сервісних послуг МВС України. Предмет дослідження: організація сервісних центрів у системі МВС України. Методи дослідження: історичний, діалектичний, структурний, абстрактно-логічний, статистичний, порівняльно-правовий, графічний. Гіпотеза дослідження: організація сервісних центрів у системі МВС України на належному рівні сприятиме створенню необхідних умов для надання якісних послуг громадянам. Висновки: У результаті аналізу практики надання електронних послуг сервісними центрами МВС України визначено, що, по-перше, розвиток електронного урядування в Україні відбувається в контексті інформатизації суспільства, удосконалення порядків надання адміністративних послуг, усунення бюрократичної та корупційної складових, та передбачає застосування інформаційно -телекомунікаційних технологій в організацію діяльності органів публічного адміністрування. По-друге, Міністерство внутрішніх справ України є одним із органів виконавчої влади, які активно впроваджують е-технології в порядки надання публічних послуг сервісними центрами шляхом розробки онлайн-сервісів із надання е-послуг.
EN : Research purpose is based on the analysis of existing scientific approaches, national and international legislation and the practice of its application to identify ways to improve the organization of service centers in the system of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. Object of research: public relations in the field of service provision of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. Subject of research: organization of service centers in the system of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. Research methods: historical, dialectical, structural, abstract-logical, statistical, comparative-legal, graphic. Research hypothesis: the organization of service centers in the system of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine at the appropriate level will help create the necessary conditions for providing quality services to citizens. Conclusions: As a result of the analysis of the practice of providing electronic services by service centers of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, it is determined that, first, the development of e-government in Ukraine takes place in the context of informatization of society, improvement of administrative services. technologies in the organization of public administration. Secondly, the Ministry of Internal Affairs of Ukraine is one of the executive bodies that actively implement etechnologies in the provision of public services by service centers through the development of online services for the provision of e-services.
Description: Портний В. В. Організація сервісних центрів у системі МВС України : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник Т. І. Бутченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 128 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5024
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Портний.pdfМагістерська робота919.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.