Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5059
Title: | Медіаторні технології в кар’єрі державного службовця |
Authors: | Бамбизов, Михайло Леонідович |
Keywords: | медіація службова кар‘єра публічне управління mediation official career public administration |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | UA : Метою дослідження є визначення детерминант оптимізації медіації в публічному управлінні як чинника кар’єрного зростання.
Об’єктом дослідження виступає кар’єрне зростання державних службовців.
Предмет дослідження – детермінанти оптимізації впровадження технологій медіації в кар‘єрі державного службовця.
Методи дослідження: системний підхід, теорія комунікацій та переговорів, структурно-функціональний аналіз, кабінетний метод аналізу статистичних даних.
Гіпотеза: перехід до цифрового публичного управління підвищує вимоги до комунікативної компетенції державного службовця, перш за все, до знання медіаторних технологій вирішення конфліктів.
Висновки: 1. Медіацію є комунікативним процесом, в якому медіатор сприяє налагодженню спілкування та переговорів між сторонами, аби допомогти їм досягти добровільної домовленості відносно вирішення їх конфлікту.
2. Принципи медіації – пізнана закономірність комунікації, яка вимагає диссоціацію від напруження конфлікту, за допомогою посередництва, у зміні з протистояння до раціоналізації пошуку рішення. Беззаперечне дотримання принципів медіації є першою і найважливішою умовою функціонування медіації як правового інституту та способу вирішення конфліктів.
3. Інститут медіації в Україні знаходиться на початковій стадії розвитку та потребує прийняття ряду нормативних актів для отримання позицій для подальшого розвитку. EN : The aim of the study is to determine the determinants of mediation optimization in public administration as a factor of career growth. The object of research is the career growth of civil servants. The subject of the research is the determinants of optimization of the introduction of mediation technologies in the career of a civil servant. Research methods: system approach, theory of communications and negotiations, structural-functional analysis, office method of statistical data analysis. Hypothesis: the transition to digital public administration increases the requirements for the communicative competence of a civil servant, first of all, for knowledge of mediation technologies for conflict resolution. Conclusions: 1. Mediation is a communicative process in which a mediator facilitates communication and negotiations between the parties to help them reach a voluntary agreement on resolving their conflict. 2. Principles of mediation - a known pattern of communication, which requires dissociation from the tension of the conflict, through mediation, in the change from opposition to the rationalization of the search for a solution. Unquestioning adherence to the principles of mediation is the first and most important condition for the functioning of mediation as a legal institution and a way to resolve conflicts. 3. The Institute of Mediation in Ukraine is at an early stage of development and needs to adopt a number of regulations to obtain positions for further development. |
Description: | Бамбизов М. Л. Медіаторні технології в кар’єрі державного службовця : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник М. А. Лепський. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 101 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5059 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Магістерська. Бамбизов.pdf | Магістерська робота | 984.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.