Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВітвіцька, Аліна Павлівна-
dc.date.accessioned2021-02-17T12:29:38Z-
dc.date.available2021-02-17T12:29:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5080-
dc.descriptionВітвіцька А. П. Формування екологічної компетентності у дітей дошкільного віку через комплексне використання різних видів діяльності в природі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 85 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 70 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку. Предмет: зміст, форми та методи формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічну програму формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку в умовах ЗДО через комплексне використання різних видів діяльності в природі. В роботі визначено сутність поняття «екологічна компетентність; сензитивним періодом для засвоєння екологічних знань, розвитку багатьох здібностей є саме дошкільний вік; визначено критерії та показники сформованості екологічної компетентності у дітей дошкільного віку у межах нашого дослідження; розроблено та впроваджено у діяльність закладу дошкільної освіти № 19 «Вогник» педагогічну програму з формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 85 pages of printed text. The list of links includes 70 sources. Object of research: the process of formation of ecological competence of preschool children. Subject: content, forms and methods of formation of ecological competence of preschool children. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical program of formation of ecological competence of preschool children in the conditions of ZDO through the integrated use of different activities in nature. The essence of the concept “ecological competence; the sensitive period for mastering ecological knowledge, development of many abilities is preschool age; identified criteria and indicators of the formation of environmental competence in preschool children within our study; developed and implemented in the activities of preschool education № 19 "Fire" pedagogical program for the formation of environmental competence of preschool children.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectекологічна компетентністьuk
dc.subjectекологічна культураuk
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk
dc.subjectпедагогічна робота з сім’єю в умовах ЗДОuk
dc.subjectpreschool ageuk
dc.subjectenvironmental competenceuk
dc.subjectecological cultureuk
dc.subjectpreschool institutionuk
dc.subjectpedagogical work with the family in the conditions of ZDOuk
dc.titleФормування екологічної компетентності у дітей дошкільного віку через комплексне використання різних видів діяльності в природіuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vitvitska.docxМагістерська робота219.19 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.