Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5087
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГнипа, Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2021-02-18T08:23:59Z-
dc.date.available2021-02-18T08:23:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5087-
dc.descriptionГнипа Т. В. Психолого-педагогічні особливості поведінки молодших школярів в конфліктних ситуаціях : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 85 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 44 джерел. Об’єкт: психолого-педагогічна поведінка молодших школярів в конфліктних ситуаціях. Предмет: психолого-педагогічні особливості молодших школярів в конфліктних ситуаціях. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично перевірити психолого-педагогічні особливості поведінки молодших школярів в конфліктних ситуаціях. В роботі проаналізовано та емпірично визначено конфлікт та його особливості поведінці дітей молодшого шкільного віку під час конфліктних ситуацій; визначено способи психолого-педагогічної корекції агресивної поведінки у молодших школярів для ефективного подолання конфліктності.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 85 pages of printed text. The list of links includes 44 sources. Object: psychological and pedagogical behavior of junior schoolchildren in conflict situations. Subject: psychological and pedagogical features of junior schoolchildren in conflict situations. The purpose of the study: to theoretically substantiate and empirically test the psychological and pedagogical features of the behavior of junior students in conflict situations. The paper analyzes and empirically identifies the conflict and its features of the behavior of primary school children during conflict situations; ways of psychological and pedagogical correction of aggressive behavior in junior schoolchildren to effectively overcome conflict are identified.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмолодший школярuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectповедінкаuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectгендерuk
dc.subjectконфліктиuk
dc.subjectjunior high school studentuk
dc.subjectprimary educationuk
dc.subjectbehavioruk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectgenderuk
dc.subjectconflictsuk
dc.titleПсихолого-педагогічні особливості поведінки молодших школярів в конфліктних ситуаціяхuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hnypa.docxМагістерська робота208.63 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.